Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan niet meer in account ivm oude telefoonnummer

(Onderwerp aangemaakt op: 03-01-2024 04:52 PM)
1742 Weergaven
Johnster74
Apprentice
Opties
Hoi,
Mijn zoon kan niet meer inloggen in zijn samsung account. Oude telefoonnummer waar de code naartoe wordt gestuurd, kan dus niet aangepast worden en via mail zijn teveel inlog pogingen geweest.
We zijn hier al maanden mee aan het stoeien. 
Hij heeft net een nieuw toestel en wordt het probleem weer actueel. 
We Komen er niet doorheen..
Hoop dat iemand snel de oplossing heeft!?
Mvg.
John
0 Likes
13 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @RichardMuermans ,

Bedankt voor jouw bericht. Door de veiligheidsrestricties is dit niet mogelijk. We raden aan om een nieuw account aan te maken. Laat weten of je hierbij hulp nodig hebt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Lourisdrelsz
Apprentice
Opties
Hoi Ajay, welke stappen moet ik zetten om een nieuwe samsung account aan te maken? Ik kan Google ook niet koppelen aan mijn huidige samsung account. Dank, Drelsz.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Lourisdrelsz,

Via https://bit.ly/43O7Lgj kan je een nieuw account aanmaken. Kan je laten weten of het is gelukt? Welke melding krijg je als je jouw Google Account probeert te koppelen aan jouw Samsung account?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Lourisdrelsz
Apprentice
Opties
Hoi Ajay, ik heb mijn oude samsung account kunnen verwijderen door een nieuw verificatie nummer op te geven via account login. Daar kan je een nieuw nummer invoeren, waardoor je enige tijd later met dat nummer in je oude account kan en deze kan verwijderen. De andere account is dan de enige en standaard account. Dank. Drelsz.