Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan klembord afbeeldingen niet plakken in bijv. Whatsapp

(Onderwerp aangemaakt op: 27-12-2018 11:04 AM)
5832 Weergaven
PriyaB
Apprentice
Opties

Ik krijg door mijn afbeeldingen witte streepjes te zien en als ik erop druk gebeurd er niks..ik kan wel tekst plakken.

Het lukt overigens wel in mijn Samsung Notes app, maar snap niet waarom het niet lukt in Whatsapp of Snapchat...HELP!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Gebruik je Samsung Internet of Google Chrome? Als ik namelijk met Chrome een afbeelding zoek op Google, en ik hou het plaatje even ingedrukt krijg ik de volgende opties: Openen op nieuw tabblad, afbeelding downloaden, zoeken op google naar afbeelding, afbeelding delen. Doe ik dit met Samsung Internet krijg ik de volgende opties: Bixby vision, afbeelding delen, afbeelding opslaan, afbeelding kopiëren, afbeelding bekijken. Als ik kopiëren kies dan kan ik hem daarna idd nergens plakken in WhatsApp of snapchat. Maar daarvoor kun je op Afbeelding delen klikken, er komt dan een venster van onder naar boven met deelopties voor verschillende apps, Snapchat en WhatsApp staan er ook tussen en dat werkt.
Hopelijk lukt het zo!
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
12 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Priya,

wat probeer je precies te doen? Je kopieert afbeeldingen en wilt ze dan ergens plakken of? Als je het me even uitlegt probeer ik het hier op mijn Note 8 even na te bootsen. Welk toestel heb jij?
0 Likes
PriyaB
Apprentice
Opties

Als ik een afbeelding vanuit google 'kopieer' dan komt het vanzelf op mijn klembord.

Als ik dan mn Whatsapp open en diezelfde afbeelding daarin wil plakken, lukt het niet.

Ik zie de afbeelding wel staan, maar er zitten witte diagonaal strepen doorheen.

0 Likes
PriyaB
Apprentice
Opties
En ik heb een S8 btw :smiling-face:
0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Gebruik je Samsung Internet of Google Chrome? Als ik namelijk met Chrome een afbeelding zoek op Google, en ik hou het plaatje even ingedrukt krijg ik de volgende opties: Openen op nieuw tabblad, afbeelding downloaden, zoeken op google naar afbeelding, afbeelding delen. Doe ik dit met Samsung Internet krijg ik de volgende opties: Bixby vision, afbeelding delen, afbeelding opslaan, afbeelding kopiëren, afbeelding bekijken. Als ik kopiëren kies dan kan ik hem daarna idd nergens plakken in WhatsApp of snapchat. Maar daarvoor kun je op Afbeelding delen klikken, er komt dan een venster van onder naar boven met deelopties voor verschillende apps, Snapchat en WhatsApp staan er ook tussen en dat werkt.
Hopelijk lukt het zo!
0 Likes
PriyaB
Apprentice
Opties

Ik was inderdaad zelf ook al zover (gelukkig) en ik zag ook dat die optie voor afbeelding delen er was..maar dan deel je zeg maar niet direct die afbeelding zelf, maar een link dat je naar die afbeelding toe leid.

Ik wil het gewoon meteen vanuit mijn klembord kunnen plakken, zodat diegene alleen de afbeelding zelf direct ziet..daar is geen oplossing voor..?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Als ik hier met Samsung internet bovenstaande uitvoer dan krijgt de ontvanger gewoon het plaatje te zien en niet een link.

Samsung Internet > Google.nl > zoek "SRK" > Klik een foto aan > bovenaan de foto die je gekozen hebt, ingedrukt houden > Afbeelding delen > Whatsapp > kies persoon/groep. Werkt prima hier. Probeer het anders even met Google Chrome?
0 Likes
PriyaB
Apprentice
Opties

Yess het is gelukt voor plaatjes/afbeeldingen 😊

Het lukt alleen nog steeds niet met gifjes..? (Bewegende plaatjes) Ik kan het wel versturen maar dan komt het als een normale afbeelding aan bij degene naar wie ik het verstuur (dus het beweegt niet)

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Die kan je zelf zoeken in Whatsapp. Open chat > langs spatiebalk klik je op Emoticon > GIF > en bij GIF's zoeken typ je de naam van het gifje in.
0 Likes
PriyaB
Apprentice
Opties

Ik bedoelde meer gifjes die je gewoon vanuit google kan kopiëren/delen. Die zie je niet als bewegend plaatje als je het stuurt naar een app/snapschat..

0 Likes