Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe verwijder ik overig?

(Onderwerp aangemaakt op: 07-07-2023 11:24 PM)
8666 Weergaven
NikiMushroom
First Poster
Opties
Ik heb 56gb aan overige bestanden en kan er maar niet achterkomen wat het is heb wel gemerkt dat wanneer ik iets verwijder er meer bij komt.

image

0 Likes
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Klik eens op dat uitroepteken naast de catagorie apps. En ook bij veilige map. Dan zie je hoeveel die precies in beslag nemen. Onder overig vallen ook eigen bestanden op de interne opslag. Zoals mappen met muziek en dergelijke.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

De meeste muziek valt onder videobestanden hier maar dat is niet het punt hier. Het gaat erom dat overige bestanden veelal mappen zijn die bijvoorbeeld zelf zijn aangemaakt dit kan van alles bevatten. Muziek was enkel een voorbeeld. De meeste van mijn muziek staat onder de catagorie video's. Dit omdat de meeste in mp4 staan opgeslagen. 

@NikiMushroom 
Het probleem hier is waarschijnlijk de geïnstalleerde apps en de veilige map die zijn nu niet geïndexeerd. Door de uitroeptekens te klikken kan je zien hoeveel deze in beslag nemen.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
walho
First Poster
Opties
Hoi wat kan ik hier aan doen 1701896001821.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @walho, goedemiddag.

Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En heb je ook de mogelijkheid om een geheugenkaart te plaatsen voor extra opslagruimte? En zijn er ook apps op je telefoon aanwezig waarbij je gebruik maakt van interne downloads? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes