Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe sticker maken van handgeschreven tekst

(Onderwerp aangemaakt op: 14-07-2024 12:27 AM)
186 Weergaven
McAJ
Pathfinder
Opties
Hoi,

Het is spijtig te moeten constateren dat het niet mogelijk is om van een handgeschreven tekst wat uiteindelijk een afbeelding is een sticker te maken in de Samsung Gallery app door langere tijd te drukken op deze tekst. Met een 'echte' afbeelding is het wel mogelijk om daar een sticker van te maken maar de Gallery app ziet dit als een te converteren of te kopiëren tekst. 

Mijn vraag is of het überhaupt mogelijk is om van een handgeschreven tekst toch een sticker te maken is. 

Tx
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
McAJ
Pathfinder
Opties
Na een tijdje verder te hebben geëxperimenteerd ben ik er achter gekomen dat de tekstherkenning van de Gallery app wordt aangegeven door een selectie. Als je vlak daarbuiten langere tijd drukt dan kun je wél een sticker maken van de handgeschreven tekst!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @McAJ,

Bedankt voor jouw bericht. Dit is niet (nog) niet mogelijk. Je kan e.v. een foutrapport hierover indienen via de Samsung Members-app. Jouw feedback hierover is dan intern bij ons bekend.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
McAJ
Pathfinder
Opties
Na een tijdje verder te hebben geëxperimenteerd ben ik er achter gekomen dat de tekstherkenning van de Gallery app wordt aangegeven door een selectie. Als je vlak daarbuiten langere tijd drukt dan kun je wél een sticker maken van de handgeschreven tekst!
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen McAJ,

Bedankt voor het aangeven. Ik wens je nog veel plezier met jouw toestel!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes