Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe kan je voor elke app een apart geluid instellen

(Onderwerp aangemaakt op: 05-11-2022 11:53 AM)
2450 Weergaven
Stoffel86
First Poster
Opties

Hoe kan je voor elke app een apart geluid instellen , ik krijg voor fb , what's app enz allemaal dezelfde beltoon als ik een melding krijg? Hoe kan ik dit aanpassen???

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Silverfocus
Journeyman
Opties
Naar instellingen gaan, apps en dan op de app klikken welke je wil wijzigen. Daar het veld meldingen openen en daar kan je de geluiden aanpassen voor gesprekken of berichten.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
arnotje2
Apprentice
Opties
Beste
Ja deze gisteren avond geupdate.. deze functie was plots weg sinds de laaste update van ai maar heb gisterenavond de functie meldingscategorie gevonden deze stond plots uitgeschakeld

Mvg arno

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Oplossing
Silverfocus
Journeyman
Opties
Naar instellingen gaan, apps en dan op de app klikken welke je wil wijzigen. Daar het veld meldingen openen en daar kan je de geluiden aanpassen voor gesprekken of berichten.
Senne1511
First Poster
Opties
Of zedge😁
0 Likes
arnotje2
Apprentice
Opties
Lukt dit nog bij iemand ? Ik heb dit zo Juist ook nog eens geprobeerd want had dit al voor bepaalde apps en nu lukt dit niet meer bij mij ik geen meldingen een apart geluid geven en ook niet meer aanvinken welke soort meldingen ik van de app wil krijgen zo net geupdate ging er voor plots ook niet meer ? Nog iemand ?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @arnotje2,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel helemaal up-to-date en blijft de issue aanwezig na het herstarten van jouw toestel?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Oplossing
arnotje2
Apprentice
Opties
Beste
Ja deze gisteren avond geupdate.. deze functie was plots weg sinds de laaste update van ai maar heb gisterenavond de functie meldingscategorie gevonden deze stond plots uitgeschakeld

Mvg arno
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update arnotje2,

Is het gelukt om het in te schakelen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
arnotje2
Apprentice
Opties
Yesss dit is gelukt

Mvg
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen arnotje2,

Ik wens je nog veel plezier met jouw toestel!

Met groet,

Ajay

Community Manager