Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe kan ik land/regio wijzigen in mijn account?

(Onderwerp aangemaakt op: 20-01-2023 01:34 PM)
1817 Weergaven
Patjetoe007
Apprentice
Opties

14 dagen geleden meldde ik via de chat dat in mijn account als land 'Nederland' vermeld staat, terwijl ik in België woon. Ik ontvang dus aanbiedingen vanuit Nederland, waarop ik echter niet kan ingaan omdat leveringen dan enkel in Nederland gebeuren. Ik ontvang dan ook geen aanbiedingen vanuit België. Ik kan het land zelf ook niet wijzigen via Mijn Pagina omdat dit item grijs gekleurd is en niet kan gewijzigd worden. Niettegenstaande diverse herhalingen, is dit probleem nog steeds niet opgelost. Bijkomend probleem is dat de taal is ingesteld op 'Nederlands' maar dat bij verder doorklikken de pagina's steeds weergegeven worden in het Frans. Ook dit probleem werd nog niet verholpen.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Ik zie het probleem ook als ik de link rechtstreeks open. Probeer het volgende: Ga naar https://www.samsung.com/ae/support/your-service/main

Meld u aan en volg de schermafbeeldingen.

Screenshot_20230121_155853_Chrome.jpg

Screenshot_20230121_155835_Chrome.jpg

 Hoop dat het deze keer lukt.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Hi,

Om het land in uw Samsung-account te wijzigen, gebruikt u de volgende link (u moet eerst inloggen).

https://www.apps-support-samsung.com/inquiry/general?languageCode=en_gb&countryCode=BE&positionType=...

Selecteer Service als Samsung Account en Inquiry Type als General op het formulier.

Raadpleeg het screenshot van de e-mail voor de informatie die moet worden verstrekt/vereist voor het wijzigen van het land.

Screenshot_20230120_154039_Gmail.jpg

Ik hoop dat dit voor u werkt.

Patjetoe007
Apprentice
Opties

Hello

De voorgestelde oplossing werkt niet bij mij. Als ik na mij aangemeld te hebben, naar de link ga die jij opgeeft, krijg ik wel het contactformulier te zien, maar ik kan noch bij Service, noch bij Inquiry Type iets selecteren of invullen.

0 Likes
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Ik zie het probleem ook als ik de link rechtstreeks open. Probeer het volgende: Ga naar https://www.samsung.com/ae/support/your-service/main

Meld u aan en volg de schermafbeeldingen.

Screenshot_20230121_155853_Chrome.jpg

Screenshot_20230121_155835_Chrome.jpg

 Hoop dat het deze keer lukt.

0 Likes
Patjetoe007
Apprentice
Opties
Hello, dankjewel voor de informatie. Ik slaagde er nu wel in om het formulier in te vullen en door te sturen. Hopelijk volgt de wijziging nu snel.
Patjetoe007
Apprentice
Opties

Hello, ik ontving een antwoord van Samsung na het invullen van het formulier. Blijkbaar klopte er iets niet en diende ik bijkomende informatie door te sturen. De linken die mij daar werden opgegeven bleken echter niet te werken zodat ik er niet in slaagde om die bijkomende informatie te bezorgen. Een nieuwe aanvraag indienen lukte ook niet omdat er nog een dossier hangende was.

ik ben dan zelf nog wat gaan zoeken en vond de weg naar een formulier in het Nederlands, dat ik kon invullen en waarop ik een antwoord kreeg van Samsung dat zij mijn vraag zouden doorspelen naar hun technische dienst om het land te wijzigen. 

De weg naar het formulier in het Nederlands is de volgende:
- ga naar account.samsung.com/membership/intro
- log in op jouw account
- ga terug naar account.samsung.com/membership/intro
- klik onderaan op 'Neem contact met ons op'
- het document in het Nederlands wordt geopend en je kan het invullen.
Soms komt er een pop-up met de vraag 'Bedoelde je samsung.com?'. Dit moet je negeren want anders verdwijnt het document.

Ik hoop dat ik hiermee ook mijn steentje heb bijgedragen tot de community.