Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Health en InBody weegschaal synchroniseren niet

(Onderwerp aangemaakt op: 03-11-2021 08:17 AM)
545 Weergaven
MevrouwR
Journeyman
Opties
Onlangs een InBody H20b weegschaal gekocht omdat Samsung Health die als compatible accessories aangeeft. De weegschaal heeft een eigen app en staat ook gekoppeld aan mijn Health. Helaas lukt het mij maar niet om de gegevens na de weging automatisch in mijn health binnen te krijgen (wel in eigen InBody App). Hebben meer mensen dit probleem? Wat doe ik in vredesnaam verkeerd 🤔 
0 Likes
5 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je in de inbody app ook aangegeven dat die app mag synchroniseren met samsung health?

MevrouwR
Journeyman
Opties
Jazeker.
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hi @MevrouwR,

Heb je ook ooit dit scherm gezien en hier toestemming gegeven?

Screenshot_20211103-132037_Samsung Health.png

Ik heb zelf een ander merk weegschaal, dus er staat bij mij een andere app, maar het principe zou hetzelfde moeten zijn. Ergens moet die toestemming dus worden gegeven.

Anders raad ik je aan contact op te nemen met de fabrikant. Aan de kant van Samsung Health kan ik namelijk bevestigen dat het synchroniseren prima werkt, dus moet er vanuit de InBody app iets niet helemaal goed gaan.

kevin-sig
MevrouwR
Journeyman
Opties
Ja deze toestemming staat goed.
Dan zal ik helaas contact met InBody moeten gaan opnemen. En lukt het niet zal ik toch maar weer voor een andere weegschaal moeten gaan kijken vrees ik. Screenshot_20211103-132945_Samsung Health_41257.jpg
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @MevrouwR,

Jammer dat de synchronisatie met de weegschaal en de Samsung Health app nog niet wilt lukken. Houd ons vooral op de hoogte 🙏

Groeten,

Tessa

rsz-846676\
0 Likes