Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gratis spotify premium bij Z4

(Onderwerp aangemaakt op: 04-11-2022 09:31 PM)
365 Weergaven
marcelwiss
Apprentice
Opties

Hallo,
Ik krijg een mail dat ik 3 maanden gratis Spotify premium krijg omdat ik nieuwe telefoon heb aangeschaft. De link in de mail werkt niet en komt op een pagina die niet bestaat. Na beetje zoeken kom ik op een pagina waar uitgelegd wordt dat hoe de aanbieding te krijgen; "Klik op het tabblad 'Premium' en vervolgens op "Spotify Premium voor Samsung". en "Klik op "Probeer 3 maanden gratis" om van de aanbieding te genieten.*" .
Maar ik zie geen knop "spotify premium voor samsung.....

Doe ik iets verkeerd?

thnx

Marcel

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Als het Spotify-account gebruik maakt van hetzelfde e-mailadres als jouw Samsung-account, zal je deze optie ook terug moeten zien in je Spotify-account. Voorwaarde wel is dat je een nieuwe betalende gebruiker wordt, ben je dit al geweest in het verleden dan kan je deze pormotie helaas ook niet claimen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
marcelwiss
Apprentice
Opties

Inmiddels gewoon account aangemaakt met fake emailadres, werkt ook😀👍

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
9 Antwoorden
Bregje Pieterse
Explorer
Opties

hoi meneer @marcelwiss  denk je dat ik dat ook krijg bij mijn tablet ? ik heb een s8 van mediamarkt

0 Likes
marcelwiss
Apprentice
Opties
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @marcelwiss, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is het je nog gelukt om deze actie te claimen? Ben je ook een nieuwe gebruiker van Spotify? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
daanie
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde probleem, ik heb al spotify maar ik zie nergens dat ik premium Samsung aan kan klikken.
0 Likes
marcelwiss
Apprentice
Opties

Dag Martijn, ik heb jaren geleden volgens mij wel een tijdje een abonnement gehad, maar al heel lang geen gebruik meer gemaakt van spotify.

gr

Marcel

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer je al een account hebt bij hen kan je dit ook niet activeren. De promotie geldt alleen voor nieuwe Premium-gebruikers met een bestaand Samsung-account. 

0 Likes
marcelwiss
Apprentice
Opties

OK, dat zal dan wel. Vind het dan wel een vreemde actie; immers ik ben een nieuwe premiumgebruiker aangezien ik blijkbaar alleen een gratis account had/heb wat al jaren niet meer gebruikt is.
Maar het zal wel, ga er ook geen halszaak van maken, zo belangrijk is het nu ook weer niet.
thnx
gr
marcel

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Als het Spotify-account gebruik maakt van hetzelfde e-mailadres als jouw Samsung-account, zal je deze optie ook terug moeten zien in je Spotify-account. Voorwaarde wel is dat je een nieuwe betalende gebruiker wordt, ben je dit al geweest in het verleden dan kan je deze pormotie helaas ook niet claimen.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Oplossing
marcelwiss
Apprentice
Opties

Inmiddels gewoon account aangemaakt met fake emailadres, werkt ook😀👍

0 Likes