Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gesprek Opnemen

(Onderwerp aangemaakt op: 21-02-2025 04:16 PM)
228 Weergaven
ForexSniper
Pioneer
Opties
Gister mijn S25 ultra gekregen, maar de functie om gesprekken op te nemen zit bij mij niet in de telefoon instellingen, iemand enig idee waarom? Is dit verboden in Neserland?
0 Likes
16 Antwoorden
goamaui
First Poster
Opties

Dat vlak staat er nu wel naast trouwens ..

0 Likes
RABuhrs
First Poster
Opties
Samsung zegt dat het niet mag in Nederland , dit is zo een onzin want het mag wel. Maar voor de rest zeggen ze mag niet dus is het er niet en bewijs dat het wel mag reageren ze niet op, dan is het ineens stil
0 Likes
ForexSniper
Pioneer
Opties
Ja zwak verhaal kreeg net reactie op foutrapport betreft ontbreken van optie calloptie record dit was het nog zwakkere antwoord.

Hi! Wij hebben het rapport in goede orde ontvangen en zijn hier mee aan de slag gegaan.

Oorzaak van probleem kan niet worden bevestigd, aangezien er geen TelephonyUI-gerelateerde logs beschikbaar zijn om verder te controleren. Help om opnieuw te registreren met nieuwe sec_enabled logs met debug level: high samen met dezelfde tijdstempel video/screenshot-bijlagen.

Met vriendelijke groet,
Samsung Electronics Benelux

18-02

0 Likes
ForexSniper
Pioneer
Opties
Ga daar niet eens meer op in
0 Likes
ForexSniper
Pioneer
Opties

Hi! Wij hebben het rapport in goede orde ontvangen en zijn hier mee aan de slag gegaan.

Oorzaak van probleem kan niet worden bevestigd, aangezien er geen TelephonyUI-gerelateerde logs beschikbaar zijn om verder te controleren. Help om opnieuw te registreren met nieuwe sec_enabled logs met debug level: high samen met dezelfde tijdstempel video/screenshot-bijlagen.

Met vriendelijke groet,
Samsung Electronics Benelux
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie ForexSniper,

Ik heb het zelf nog kunnen navragen. De functie van gesprekken opnemen staat er na onderzoek er standaard niet meer op voor onze regio. Ze hebben hierbij gekeken naar hoeveel het door klanten werden gebruikt en naar ruimte- en prestatiebesparing. Je kan hier  nog derde partij apps voor downloaden uit de Galaxy- en Playstore. Ik hoop nog dat je wel volledig van jouw S25 Ultra kan genieten. 

Wanneer je nog vragen hebt kan je ons altijd weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
ForexSniper
Pioneer
Opties
Wel raar ze hebben naar klanten gekeken hoeveel het werd gebruikt maar s25 ultra is pas uit hier,alsof de s25 de ruimte nodig heeft en kwa prestatie zal he reuze meevallen in andere landen heeft ook niemand er last van.vind maar raar en zwak verhaal magoed t is wat het is.
0 Likes