Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Gegevens uit Samsung Health-app exporteren

(Onderwerp aangemaakt op: 11-10-2022 11:47 PM)
1320 Weergaven
Cath26
Explorer
Opties
Hoi 
Ik gebruik in de Samsung health app de functie om mijn menstruatie dagboek met ongemakken etc bij te houden 
Is deze informatie te downloaden of te printen? Ik moet binnenkort naar een arts en zou graag de informatie printen en meenemen 

Maar ik kam niet vinden waar ik de gegevens kan exporteren
Wie weet het antwoord?
Mvg Cathy
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Ik ben het ermee eens dat de gedownloade gegevens te technisch zijn. Het is beter om screenshots van de app te maken om te delen met uw arts.

Even terzijde, er zijn andere apps beschikbaar in de Play Store (sommige betaald) waarmee u de gegevens met uw arts kunt delen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties
Goedemorgen. U kunt alle gegevens downloaden van Samsung Health > Instellingen > Persoonlijke gegevens downloaden. Elke set gegevens wordt vervolgens gedownload als een afzonderlijk Excel-bestand. Deze bestanden worden opgeslagen in de map Samsung Health in de map Download. Ik hoop dat dit helpt.
Cath26
Explorer
Opties
Neo001 d

Goedemorgen en dankjewel voor je antwoord
Het zijn idd heel veel bestanden
Ik krijg nu nier de juiste gevonden
Vraag me ook af of het leesbaar is.
Denk dat ik het maar zelf dmv screenshot of overtypen in Word zet.
Ik hoopte dat ik op een Samsung health account dit dagboek 1 op 1 kon downloaden

Jammer dat het niet op een eenvoudige manier te delen/ downloaden is.
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Ik ben het ermee eens dat de gedownloade gegevens te technisch zijn. Het is beter om screenshots van de app te maken om te delen met uw arts.

Even terzijde, er zijn andere apps beschikbaar in de Play Store (sommige betaald) waarmee u de gegevens met uw arts kunt delen.

Cath26
Explorer
Opties

Ja, daar had ik ook al aan gedacht een andere app. Wel jammer, deze app had meer meerwaarde kunnen hebben. Bedankt voor je reactie. erg fijn.