Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gegevens tussen oude en nieuwe telefoon verschillen

(Onderwerp aangemaakt op: 25-05-2022 12:10 AM)
661 Weergaven
sour
Student
Opties
Hoe kan het dat ik op mijn A10 veel meer kcal verbranden dan nu met mijn A70. Op de A10 staat standaard samsung health niet op dus had ik uit de store gehaald. Op de A70 stond hij standaard al op. Ik gebruikte bij bijde telefoons hetzelfde account. 

Groetjes maikel
0 Likes
11 Antwoorden
sour
Student
Opties
Goede dag, ik had eerst een a10 en nu een a70. Daarmee verbruik ik veel minder kcal tijdens het wandelen. Zelfde afstand en gem. Snelheid. Waardoor komt dat
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Verbrande calorieën in rust of bij bewegen? In rust is namelijk ook afhankelijk van de ingevoerde gegevens als gewicht en hoeveel je beweegt.

Hiernaast wordt alles continue geupdate en ook de sofware altijd geoptimaliseerd waardoor er ook verschillen kunnen ontstaan.

sour
Student
Opties
Gaat erom dat ik met de oude telefoon tijdens wandelen meer verbrande dan met de nieuwe telefoon. Gegevens zijn bij bijde hetzelfde omdat ik hetzelfde samsung account gebruik
0 Likes
sour
Student
Opties
Op de A70 verbruik ik 365 kcal op 7.66 km. Gem snelheid 5.4 km/u
Op de A10 verbruikte ik 547 kcal Op 7.01 km. Gem snelheid 5.2 km/u
Bij staan ingesteld op persoonlijk gewicht van 98 kg en lengte van 174 cm.
Volgens de sport arts kloppen de gegevens van de A10 het beste.
0 Likes
sour
Student
Opties
Jammer dat er geen reactie of oplossing meer komt
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
sour
Student
Opties
Jammer dat het probleem nog niet is opgelost. Ook na het indienen van een fouten raport
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @sour, goed dat je een foutrapport hebt ingediend! Of en wanneer er verbetering/een oplossing mogelijk is, zal nog moeten blijken. Is jouw toestel helemaal up-to-date? 

Groeten, 

Joey

0 Likes
sour
Student
Opties
Ja die is helemaal up to date. Ik baal er iig wel van. Zelfs beetje spijt dat ik van de a10 naar de a70 ben gegaan
0 Likes