Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galerij verwijderd foto's ook van google en Samsung

(Onderwerp aangemaakt op: 14-05-2024 03:47 PM)
137 Weergaven
wouterrrrr
Student
Opties

Mijn back-up staat aan in Google foto's. Toch worden mijn foto's verwijderd uit Google Foto's als ik de foto uit mijn gallerij verwijder. Ik moet mijn geheugen opschonen maar dat gaat niet want dan ben ik alles kwijt, ook in Google foto's. Wat is er aan de hand en wat kan ik doen?

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
wouterrrrr
Student
Opties
Ik zie nu dat de foto verwijdert uit de gekoppelde map in Google fotos. De verwijderde foto blijft wel staan bij Alle Foto's op de Google Server. In zeker zin is mijn vraag beantwoord. Ik moet dus ik Google zelf mappen aanmaken als ik dat relevant vind. Ik kan in elkgeval de Foto's op mijn telefoon verwijderen zonder dat ze uit Google Foto's verdwijnen.
Hartelijk dank

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @wouterrrrr,

 

Bedankt voor jouw bericht. De synchronisatie lijkt aan te staan doordat juist de Back-up optie aanstaat bij Google Foto's. Ga naar Google Foto's ---> Klik rechtsboven op jouw profielfoto ---> Zet Back-up uit. Om foto's of albums toe te voegen aan de Google Foto server heb je in de app ook de mogelijkheid om apart foto's te uploaden naar de server. Laat weten of het lukt. 

 

Met groet,

Ajay 

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
crostine
Apprentice
Opties
lol dit is een grap toch? het hele idee van een backup is dat je die behoud als de origineel verwijderd word.... backup uitzetten is geen oplossing maar een nieuw probleem er boven op
0 Likes
Oplossing
wouterrrrr
Student
Opties
Ik zie nu dat de foto verwijdert uit de gekoppelde map in Google fotos. De verwijderde foto blijft wel staan bij Alle Foto's op de Google Server. In zeker zin is mijn vraag beantwoord. Ik moet dus ik Google zelf mappen aanmaken als ik dat relevant vind. Ik kan in elkgeval de Foto's op mijn telefoon verwijderen zonder dat ze uit Google Foto's verdwijnen.
Hartelijk dank
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen dat het zo ook kan wouterrrrr,

 

Ik wens je nog veel plezier met jouw toestel!

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes