Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galerij verhalen

(Onderwerp aangemaakt op: 27-06-2024 06:47 PM)
9229 Weergaven
xjbx
Voyager
Opties
Samsung galerij blijft maar verhalen maken, terwijl ik dit uit heb staan opp mijn A54. Iemand een idee hoe ik dit kan uit zetten? 
0 Likes

3 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Je kunt Verhalen helemaal uitschakelen. Instellingen, Apps, even Systeem apps weergeven aanzetten en zoeken naar Galerij verhalen. Vervolgens kun je die uitschakelen.1719651004659.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @JoopS24,

Bedankt voor jouw bericht. Wat is gemaakt hoort te zijn worden behouden maar je kan ze voor de zekerheid ook apart laten opslaan of via WhatsApp of e-mail versturen. Open hiervoor het betreffende verhaal en klik het deel icoon of op de 3 puntjes voor de 'opslaan als video' optie. Laat weten als je meer informatie wenst.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
xjbx
Voyager
Opties
Top bedankt, heb het er meteen in gezet. Nu eens kijken wat er gaat gebeuren de komende week.
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Je kunt Verhalen helemaal uitschakelen. Instellingen, Apps, even Systeem apps weergeven aanzetten en zoeken naar Galerij verhalen. Vervolgens kun je die uitschakelen.1719651004659.jpg
xjbx
Voyager
Opties
Ik zit te kijken hoe ik systeem apps weergaven kan aanzetten, maar ik kan dit niet vinden.
0 Likes
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Heb je hier iets aan?1719656996464.jpg1719656996465.jpg1719656996476.jpg
xjbx
Voyager
Opties
Bedankt, hier heb ik wat aan. Ik heb het gevonden, en uit gezet.
JoopS24
First Poster
Opties
Blijven de eigenn verhalen dan wel behouden?
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @JoopS24,

Bedankt voor jouw bericht. Wat is gemaakt hoort te zijn worden behouden maar je kan ze voor de zekerheid ook apart laten opslaan of via WhatsApp of e-mail versturen. Open hiervoor het betreffende verhaal en klik het deel icoon of op de 3 puntjes voor de 'opslaan als video' optie. Laat weten als je meer informatie wenst.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Members_zpM4QB3
First Poster
Opties

Hoi, via apps op je telefoon kun je het niet uitzetten, maar via galerij en dan naar instellingen in de app, daar kun je meldingen uitzetten.

BM200
First Poster
Opties
Is het mogelijk om een door galerij gemaakte verhaal te wijzigen door een foto in het verhaal te verwijderen en/of toevoegen?
0 Likes