Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galerij probleem

(Onderwerp aangemaakt op: 27-12-2022 05:47 PM)
286 Weergaven
nonflyingdutchman
First Poster
Opties
Goedemorgen,

Ik heb sinds drie maanden een refurbished samsung galaxy S 10. Dit toestel doet het goed en ik ben hier erg tevreden mee.

Nu is er een klein probleem waar ik me behoorlijk aan erger. Ongeveer om de 20 dagen wordt er in de galerij een kopie gemaakt van eerdere media in de galerij. Opzich klinkt dit niet heel vervelend. Maar het houdt in dat ik op willekeurige momenten ongeveer 1500 oude whatsapp, gemaakte foto's en filmpjes op de voorgrond heb. 

Het is een compleet willekeurige selectie van de media die ik dus al had en het is dan verdubbeld. Het is een flink gedoe om steeds al deze dubbele media te moeten verwijderen om ervoor te zorgen dat mijn galerij een beetje netjes is.

Ik heb uitgebreid gekeken in de instellingen om waar te nemen of er misschien iets aan staat wat dit rare verschijnsel veroorzaakt, maar tevergeefs.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

0 Likes
3 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Goedemorgen, als het een actie is vanuit de galerij zou je kunnen proberen om de gegevens van de app te wissen. Je raakt geen foto's kwijt. Ga naar Instellingen, Apps, Galerij, Opslag en kies daar voor Gegevens Wissen.
SjorsK
Maestro
Opties

Heb je mogelijk een andere app met toegang tot je media? Mogelijk dat een van deze apps een kopie maakt

gezien het om de 20 dagen is heb ik het onderbuik gevoel dat het een backup app kan zijn.

wat je ook kan doen is ongebruikte apps verwijderen, voorkomt speurwerk 😉

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @nonflyingdutchman, welkom op de Community! Het betreft zo te zien een bijzonder specifieke issue, is het nog gelukt? Houd ons in elk geval gerust op de hoogte, we denken graag met je mee. 

Groeten, 

Joey