Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

foto's gaan automatisch naar prullenbak

(Onderwerp aangemaakt op: 25-05-2020 12:37 AM)
3689 Weergaven
Berry14
Apprentice
Opties

Hallo,

Ik heb een Samsung S20+. 

Het probleem is dat mijn foto's in de galerij automatisch naar de prullenbak gaan. Erg lastig. 

Hoe kan instellen dat dit niet meer gebeurd ????

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Berry14
Apprentice
Opties

Hallo,

Ik gebruik inderdaad de standaard galerij app.

Vandaag ook de Samsung experience store bezocht. Die hebben in de standaard galerij app bij instellingen en dan bij prullenbak de knop uitgezet . Volgens de medewerker zo het probleem hopelijk zo opgelost moeten zijn. 

Alvast bedankt voor uw hulp

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Die instelling bestaat niet, fotos gaan alleen de prullenbak in als je ze handmatig verwijderd. Gebruik je de standaard gallerij app?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Oplossing
Berry14
Apprentice
Opties

Hallo,

Vandaag ook de Samsung experience store bezocht. Die hebben in de standaard galerij app bij instellingen en dan bij prullenbak de knop uitgezet . Volgens de medewerker zo het probleem hopelijk zo opgelost moeten zijn. 

BruceH
Community Manager
Opties

Mocht het onverhoopt terugkomen, laat het dan even weten! Wat vond je van de Experience Store?

rsz-846676
0 Likes
Berry14
Apprentice
Opties

Ik vond de experience store geweldig. Medewerkers zijn behulpzaam en klantvriendelijk. Ik ben blij met de store. Mijn complimenten!

BruceH
Community Manager
Opties

Tof om te lezen! Mocht je nog eens vragen hebben, dan weet je de Community en de Experience Store te vinden 🙂

rsz-846676
Berry14
Apprentice
Opties

Bedankt voor uw antwoord.  Ik wens u een fijne dag .

0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties

@Berry14  schreef:

Hallo,

Ik heb toch nog een vraag over hun oplossing. Je zegt dat ze bij instellingen de knop uitgezet hebben? Dat betekent dus dat ze gewoon de prullenbak uitgezet hebben en dat als jij nu een foto verwijderd, deze meteen weg is. Dat is toch geen oplossing? Misschien begrijp ik het niet goed?

0 Likes
Berry14
Apprentice
Opties

Dat klopt . De foto's zijn nu meteen weg. 

De medewerker heeft me dat verteld. Ik vind het persoonlijk niet erg. 

Berry

S20+

0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties

Oke, dank voor de toelichting. Fijn dat het voor jouw werkt maar ik vind het geen oplossing, zeker niet voor een experience center. Voor mij is het net als bijvoorbeeld, Ziggo ik heb blokkerig beeld, oke dan zet je de tv gewoon uit.

Maar nogmaals, het werkt voor jou, daar gaat het om.

0 Likes