Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Email app stopt steeds

(Onderwerp aangemaakt op: 22-03-2021 10:10 PM)
93318 Weergaven
Silvia1962
Apprentice
Opties

Momenteel iedere keer de melding dat de app stopt als ik hem aanklik.

Ook andere app beginnen dit ineens te doen.

Iemand die mij kan helpen.?

Spring naar oplossing
86 Antwoorden
Zonnebloemm
Explorer
Opties
heb je ook meerdere apps die crashen? bij mij loopt er zoveel vast of opend de helft niet
0 Likes
AnneSt
Journeyman
Opties

Kunnen jullie meer apps niet openen

0 Likes
AnneSt
Journeyman
Opties

Ik ook

0 Likes
Plommie
Student
Opties

Maakt niet uit welke update

A51 met nieuwste One UI 3 update van maart loopt vast. Maar A40 met deze update nog niet precies hetzelfde probleem 

0 Likes
Zonnebloemm
Explorer
Opties
wanneer heb jij de update gehad?? ik heb hem 19e gehad en is daarna raar gaan doen. sinds vandaag loopt alles continu vast met verschillende apps. Kan toch niet zo zijn dat fabrieks instellingen de enigste optie is? dan blijf het systeem update toch hetzelfde
0 Likes
AnneSt
Journeyman
Opties

Hebben jullie al contact opgenomen met Samsung?

0 Likes
Zonnebloemm
Explorer
Opties
ik heb via whatsapp contact gezocht met iemand van samsung maar nog geen reactie ontvangen. Ook heb ik foutmeldingen gemeld zoals hierboven gemeld. Niet leuk dit.
0 Likes
aliebabba13
Journeyman
Opties

Mijn telefoon is februari voor het laatst geüpdatet. Paar uurtjes geleden begon de ellende. Cashe geheugen wissen helpt niets. Het is een systeemfout die ergens is veroorzaakt bij Samsung. Mag hopen dat ze met een passende oplossing komen. Al enkele uurtjes frustraties nu.. 

Plommie
Student
Opties

Ja members app, BlueMail, gmail app

0 Likes
Zonnebloemm
Explorer
Opties
dit probleem is al een tijdje bekend vanaf begin januari zijn er al klachten met foutmeldingen gemeld zie ik net.

Screenshot_20210323-000518_Samsung Internet.jpg

0 Likes