Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Melding email synchroniseren

(Onderwerp aangemaakt op: 15-06-2024 08:27 AM)
560 Weergaven
Sillycious
Voyager
Opties
Goedemorgen. Iets wat me al langer stoort is dat ik steeds melding krijg van email synchroniseren nadat ik het toestel aanzet. Is dit een bug, kan ik het uitzetten, of moet ik er maar aan wennen? 
0 Likes
9 Antwoorden
Mikeyyyy
Pathfinder
Opties
Dat betekent gewoon dat die bezig is met synchroniseren, omdat uw toestel geen emails kan ontvangen als het toestel uitstaat, u kunt proberen via de app machtigingen notificaties uit te schakelen, en anders in de mail app kijken of je daar misschien een optie ziet voor het uitzetten van synchronisatie notificaties
Sillycious
Voyager
Opties
Dat snap ik, maar ik heb deze melding nog nooit eerder gehad, en ik vind het misleidend en storend. Het wekt de indruk dat er een nieuwe mail binnenkomt.
Sillycious
Voyager
Opties
Dank je OnnoJ, maar ik zie helemaal geen optie meldings categorieën....
Sillycious
Voyager
Opties
Ja! Het is gelukt. Dank je wel!
Sillycious
Voyager
Opties
Off topic maar hoe voeg ik een foto toe?
0 Likes
JufNes
Pioneer
Opties
Hallo, ik heb dezelfde melding, maar dan enkele keren per dag. Ik ben echt geen Samsung Dummy, maar de laatste tijd gebeuren vreemde dingen. Ik weet dus

1) niet WELKE email hij wil synchroniseren (want er gebeurt niets, behalve dat m'n accu erop leegloopt 😱 en

2) al mijn instellingen staan op handmatig synchroniseren en toch probeert deze app zich er doorheen te persen? 🤔

Ik hoop dat iemand raad weet

Groetjes
Vanessa

PS de melding van de agenda daarboven is ook een raadsel. De app agenda staat gewoon in mijn apps, maar ook in mijn "veilige map" (zie rechtsonder blauwe symbool). Als ik erop klik, gebeurt er ook niets ... 🤷🏻‍♀️ 1718674930849.jpg
JufNes
Pioneer
Opties
Ik snapte je vraag eerst niet, maar ik vermoed dat je bedoelt hoe je bij een vraag hier een foto / screenshot toevoegt?

Links vh veld waarin je typt (dit veld dus) staat een redelijk groot + PLUSTEKEN. Klik erop et voilà ! 😉
JufNes
Pioneer
Opties
Okay, maar WELKE E-MAIL is aan het synchroniseren? Ik heb:

* diverse Gmailaccounts
* een @KPN.nl account
* een @mijn eigen bedrijf.nl account
* een @Outlook.com account
* een @Hotmail.com account (wist ik niets eens meer 😳)

Alles staat op handmatig synchroniseren.

Als ik op de melding klik, gebeurt ook niets? 🤷🏻‍♀️

Ik heb het vermoeden dat het met MS office op m'n mobiel te maken heeft. Daar krijg ik DAGELIJKS een mail dat ik mijn kpn account daar moet installeren, maar dat wil ik niet ...

Ben benieuwd!
Sillycious
Voyager
Opties
Haha!! Dank je wel! Ook gevonden. 😅