Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Elro home+ app werkt niet in de sluimerstand

(Onderwerp aangemaakt op: 20-12-2024 09:48 PM)
461 Weergaven
Frapella
First Poster
Opties
ELRO HOME ALARMSYSTEEM AS90S heeft een APP HOME PLUS. Deze app elro home+ versie 1.2.1 werkt bij veel moderne smartphones werkt deze app niet goed op de achtergrond. Als de smartfone langer dan 10 minuten inactief is komen er geen alarmmeldingen meer binnen. Alle.instellingen en rechten staan goed volgens Elro klantenservice. Wie heeft dit probleem ook?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Frapella,

Wanneer je dit weer overkomt kan je beste gelijk via de Samsung Members-app een foutrapport hierover indienen. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport.  Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen.

Je kan gerust ons weer een bericht sturen om ons op de hoogte te houden.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
11 Antwoorden
Nick-H
Pathfinder
Opties
Misschien helpt het om deze app uit te sluiten voor de sluimerstand! Zo voorkom je ook dat meldingen niet of te laat binnen komen
0 Likes
Frapella
First Poster
Opties
Dank voor bericht, heb ik geprobeert maar bij dat plusje om een app toe te voegen aan dat lijstje om deze uit te sluiten voor de sluimerstand staan alle apps behalve die van Elro home+. De app opnieuw installeren met alle rechten en zonder beperkingen helpt niet. Melding weergeven staat aan. Op de oude Samsung S4 werkt het wel maar niet op deze nieuwe Samsung Galaxy.
0 Likes
Nick-H
Pathfinder
Opties
Dat is vreemd. Ik heb de app ook geïnstalleerd op mijn s24 Ultra en bij apps die nooit sluimeren kan ik de elro home+ daar wel toevoegen. Ik lees wel dat er meer mensen last van hebben in de reviews in de Google Play store.
Wat voor telefoon gebruik je nu?
0 Likes
Frapella
First Poster
Opties
A35 5G Android versie 14 De app werkt wel, maar als de telefoon een half uur niet gebruikt wordt dan komt er geen alarm notificatie binnen. Die komt pas binnen als de telefoon weer actief word.
0 Likes
Draatsom
Explorer
Opties
Probeer eens met de kop met die streepjes onderaan......Oh ja eerst even 1x de Elro app openen voordat je begint... Tik dan bovenaan op het icoontje. In het menu kies je dan voor deze app vergrendelen. Hij staat dan permanent in je geheugen en kan niet meer worden afgesloten. Er komt dan een slotje bij te staan. Werkt bij mij......
0 Likes
Frapella
First Poster
Opties
Yes, staat er nu wel in. Top ga ik nu testen..... ondanks dat hij nu erbij staat bij nooit autom. sluimerden apps geeft het nog steeds geen reactie. Misschien nog een andere tip?
0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Ga naar instellingen/meldingen en dan naar pupup stijlmelding en kijk of weergeven bij uitgeschakeld scherm aanstaat. En kijk ook even bij app meldingen of het daar ook aan staat.
0 Likes
Frapella
First Poster
Opties
Ja, deze staan aan. En hij verdwijnt steeds uit nooit sluimerende apps. Wil er niet in vlijmen staan.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Frapella,

Bedankt voor jouw bericht. Het is natuurlijk erg belangrijk dat de alarm meldingen binnen krijgt. Het kan zijn dat bij de batterij instellingen de app niet op ' Onbeperkt' staat. Ga hiervoor naar Instellingen ----> Apps ---> Selecteer de betreffende app ---> Batterij ---> Selecteer 'Onbeperkt' .

Kan je dit nagaan?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes