Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Digitaal welzijn

(Onderwerp aangemaakt op: 01-03-2025 06:37 PM)
81 Weergaven
SVD007
First Poster
Opties
Goedemorgen,

Ik had een pincode ingesteld voor mezelf bij digitaal welzijn voor app timers. Mu ben ik vergeten wat mijn pincode is en lijkt het alsof ik nergens dit kan resetten. Zelfs als ik de gegevens wil wissen van de app wordt eerst gevraagd om de pincode in te voeren. Hoe kan ik dit herstellen en van de pincode afkomen?
Alvast bedankt
0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
mollie319
Big Cheese
Opties

Hoi,

heb je die pincode ingesteld in Digitaal welzijn - Ouderlijk toezicht?
Zo ja, dat is een Google functie en de instructie voor het verwijderen van je pincode vindt je hier:

https://support.google.com/googleplay/answer/1075738?hl=nl#zippy=%2Cik-ben-mijn-pincode-vergeten

Onder het kopje; ik ben mijn pincode vergeten (onderstaande tekst aangepast voor Samsung Smartphones)

Belangrijk: Als je je pincode opnieuw wilt instellen, moet je de instellingen van je Play Store-app wissen. Voordat je deze stappen volgt, kun je het beste al je huidige instellingen noteren zodat je ze opnieuw kunt instellen.

Als je de pincode bent vergeten die je tijdens het instellen van ouderlijk toezicht hebt gemaakt, volg je de onderstaande instructies om deze opnieuw in te stellen.

1. Open Instellingen.
  2. Scroll naar beneden en tik op Apps.
  3. Scroll en zoek Google Play Store en tik erop
  4. Tik op Opslag > Gegevens wissen.
  5. Hiermee worden je ouderlijk toezicht en pincode gereset.
  6. Als je de Play Store-app weer opent en ouderlijk toezicht toevoegt, kun je een nieuwe pincode instellen

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro