Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

developer mode vraagt ineens om client id en access code

(Onderwerp aangemaakt op: 17-08-2020 01:51 PM)
456 Weergaven
Members_JOwSdtj
Student
Opties
Voorheen de developer mode in health gebruikt om data sync te kunnen doen tussen health en endomondo app. Nu sinds vorige week was de authorisatie verdwenen en moest ik opnieuw developer mode activeren alleen nu vraagt de app dus om client ID en access code...?

Weet iemand de oorzaak of oplossing hiervoor?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Members_JOwSdtj,

Om de ontwikkelaarsmodus in Samsung Health te activeren, heb je een code nodig die het Samsung Health team je, mits je toegang hebt tot het ontwikkelplatform voor Samsung Health, verschaft.

Je gezondheidsdata moet goed beschermd zijn, dus dit is om te voorkomen dat kwaadwillende apps via de ontwikkelaarsmodus allerlei gegevens kunnen achterhalen.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Members_JOwSdtj,

Om de ontwikkelaarsmodus in Samsung Health te activeren, heb je een code nodig die het Samsung Health team je, mits je toegang hebt tot het ontwikkelplatform voor Samsung Health, verschaft.

Je gezondheidsdata moet goed beschermd zijn, dus dit is om te voorkomen dat kwaadwillende apps via de ontwikkelaarsmodus allerlei gegevens kunnen achterhalen.

kevin-sig
Members_JOwSdtj
Student
Opties
Hi KevinW, bedankt voor je antwoord.
Dit is dan dus vrij recent gewijzigd want voorheen kon ik de developer mode gewoon activeren zonder code of ID.

Is er soms een andere manier om training data van health naar endomondo app te synchroniseren? ik heb Endomondo app gemachtigd in health maar nog wordt de data uit healt niet overgenomen in endomondo...
0 Likes