Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Datum registratie?

(Onderwerp aangemaakt op: 18-04-2022 05:55 PM)
225 Weergaven
Evi33
Apprentice
Opties
Hallo, 
Kan iemand me vertellen waar ik de datum waarop ik mijn product heb geregistreerd kan terugvinden? Waar in deze app? 

Alvast bedankt, 
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen,

Onderaan de app bij ondersteuning. Kan je in dit scherm vinden wat je zoekt?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Evi33, goedemiddag. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Heb je meegedaan aan een promotie of heb je je product ergens anders voor geregistreerd?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Evi33
Apprentice
Opties
Ik heb meegedaan met een promotie inderdaad (2 maanden streamz bij aankoop van een Samsung Galaxy s21). Ik ben al 2 maanden aan het chatten met de klantendienst via messenger, eindelijk hebben ze nu bericht terug gehad van de interne dienst met de vraag om een screenshot te sturen van de datum van registratie. Die vind ik helaas niet terug..
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je dit via de Members-app gedaan? En heb je wel een deelname bevestiging gehad? 

Groeten,

Martijn

Evi33
Apprentice
Opties
Heb dit wel via de app gedaan, maar geen bevestiging gehad. Als ik mijn toestel opnieuw probeerde registreren kwam er een melding 'product al geregistreerd'. Dus ik ging er vanuit dat het gelukt was..
Groeten,
Evi
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je ook in de map met ongewenste e-mail gekeken? Je krijgt na deelname een bevestiging met een code van Streamzzz. 

Via deze link kan je Streamzz claimen: Nieuwe serie nodig? Streamz heeft alles voor je | Samsung Members 

Groeten,

Martijn

Evi33
Apprentice
Opties
Ja, heb alle mails goed in de gaten gehouden. Helaas niets ontvangen..
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Stuur mij anders een privé berichtje met je telefoon of e-mailadres, dan zoek ik de andere gesprekken er ook bij. Omdat de actie voor 2 maanden Streamzzz al een tijdje geleden is gesloten bestaat er een kans dat we hier geen voucher meer voor kunnen aanvragen.

Groeten,

Martijn

0 Likes