Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Beta One UI 7

(Onderwerp aangemaakt op: 05-12-2024 08:30 PM)
2204 Weergaven
Mahmutgeyikli
Apprentice
Opties
Hoe kunnen we beta tester worden voor de nieuwe one ui 7?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Het klopt inderdaad dat je in de Benelux geen Beta tester kunt worden. Dit heeft niks te maken met dat Nederland een klein land is of de hoeveelheid kopers in ons land. Het is gewoon omdat ze al genoeg beta testers hebben. Er zijn een X aantal landen die mee doen met het Beta programma en ze hebben niet meer testers nodig. Dus dit is ook zeker geen discriminatie.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Nick-H
Pathfinder
Opties
Is volgens mij niet beschikbaar voor Nederland.
Anders kun je je daarvoor aanmelden via de Samsung members app
Mahmutgeyikli
Apprentice
Opties
Ja zag via de Samsung website hoe we dit konden doen maar er staat inderdaad bij mij niks over Beta testing. Wel jammer, kijk er echt naar uit om hier snel gebruik van te maken samen met de S25 ULTRA.
Opties
Dat is al jaren een ding en samsung weigerd gewoon Nederland er bij te doen, dat is ook de reden dat ik niet meer veel samsung producten koop, gewoon omdat het een beetje apart is dat Nederland er steeds naast moet zitten en we elkekeer moeten wachten terwijl duidsland hem wel krijgt.
Vind het ergens een beetje discriminatie ook, ze vergeten dat Nederland 1 van de grootste kopers is van samsung.
Daar mee doet apple het indd veel beter
Mahmutgeyikli
Apprentice
Opties
Is inderdaad heel jammer dat ze zo te werk gaan, maar zoiets zal voor mij niet de reden zijn om van Samsung af te stappen of minder aan te schaffen binnen hun merk. Het is voor hun heel makkelijk om dit beschikbaar te maken voor alle landen, maar waarom dat Nederland hier niet tussen zit, snap ik ook niet.
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Het klopt inderdaad dat je in de Benelux geen Beta tester kunt worden. Dit heeft niks te maken met dat Nederland een klein land is of de hoeveelheid kopers in ons land. Het is gewoon omdat ze al genoeg beta testers hebben. Er zijn een X aantal landen die mee doen met het Beta programma en ze hebben niet meer testers nodig. Dus dit is ook zeker geen discriminatie.
satshow1
Navigator
Opties
Het zijn wel altijd dezelfde landen. Dus op deze manier is het wel discriminatie.
Waarom niet jaarlijks andere landen.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat moet je aan de ontwikkelaars vragen in Zuid Korea 😉 Niemand heeft daar hier een antwoord op.