Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bankgegevens invoeren probleem

(Onderwerp aangemaakt op: 02-01-2023 07:47 PM)
514 Weergaven
Westy69
Apprentice
Opties

Bij het afronden van een promotie vragen ze om m'n rekeningnummer. Iban en rekeningnummer. Alles al geprobeerd maar ik krijg alleen maar fout meldingen. Is er een storing in het systeem?

8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Wat voor foutmelding krijg je?
Welke promotie? Heb je meer details?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Westy69
Apprentice
Opties

Hey Patrick,

Het gaat om de 200€ cashback en een lijst voor de tv. Als ik m'n iban invullen dan moet ik op de 2e regel nog m'n rekeningnummer invullen. Als ik dit gedaan heb dan word er aangegeven invalid bankaccount number. 

0 Likes
BerrieBiko
Explorer
Opties

Hi, 

ik lees graag mee. Mij gaat het om de lijst, maar loop tegen hetzelfde probeem aan. Het formulier vraagt om zowel IBAN als rekeningnummer. Maar wat voor combinatie ik ook probeer (2x zelfde, verkorte IBAN + “kaal” rekeningnummer, etc) ik blijf foutmelding krijgen: ongeldig nummer..

Overigens wel vreemd dat ik mijn rekeningnummer moet geven als ik geen recht heb op cashback…

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Apart, het kan om een storing gaan maar ik zal het voor de zekerheid even navragen / doorzetten🙂
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Westy69
Apprentice
Opties

Screenshot_20230103_091149_Photo Editor.jpgEven een screenshot gemaakt😉

BerrieBiko
Explorer
Opties

Het is gelukt. Na de zoveelste poging had ik ineens de winnende combi: bij mij was het de volledige IBAN bij het eerste veld, en het ' kale' rekeningnummer in de tweede, aangevuld met een 'voorloop-nul' om het geheel aan te vullen tot 8 cijfers. 

Succes !

0 Likes
BerrieBiko
Explorer
Opties

Eh... ik was wat voorbarig... ik kreeg vanochtend een mail van Samsung dat mijn ingevoerde gegevens incorrect zijn. Telefonisch contact gehad en ze gaan er mee aan de slag. 

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Westy69, is het nog gelukt? Anders kun je ook gerust even contact opnemen via één van de servicekanalen, daar zal men je verder kunnen assisteren. Welkom op de Community trouwens, goed weekend alvast!

Groeten, 

Joey

0 Likes