Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Apps sluiten direkt na openen weer af

(Onderwerp aangemaakt op: 18-01-2019 11:24 AM)
146575 Weergaven
arjan_1995
First Poster
Opties

 

 hallo,

 

ik heb mijn telefoon geupdate naar android 9.0 en sindsdien heb ik wat ongemakkelijkheden. Als ik een app opstart dan sluit die hem gelijk weer. Ook als ik de instellingen open doet hij dit. Het toestel is redelijk onbruibaar nu en ik vroeg me af of jullie misschien weten hoe dit komt. Wat moet ik hieraan toevoegen dat het niet altijd op hetzelfde moment gebeurdt, het lijkt er eigenlijk op of iemand na enkele seconde op de home knop of terugknop drukt. 

 

Ik heb al meerdere dingen geprobeerd zoals hem opstarten in safe mode. In safe mode gebeurd het een heel stuk minder alhoewel het ook een of 2 keer gebeurde. Ook heb ik hem meerdere keren opnieuw opgestart, zonder resultaat. Ik heb ook enkele dingen uitgeschakeld via het meldingen menu zoals wifi, mobiele gegevens en dergelijke. als laatste heb ik nog aparaatonderhoud geprobeerd en de nogmaals de laatste software gedownload, maar dit heeft het niet opgelost.

 

Als er iemand is die weet hoe ik dit oplos dan zou ik dit zeer op prijs stellen.

Bij voorbaat dank,

Arjan

0 Likes
52 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Arjan,

heb je een hoes of screenprotector misschien? Het zou daaraan kunnen liggen, maar het kan ook goed een fout in de software zijn.
Ik raad je aan om een goede backup te maken en dan een reset uit te voeren.
Backup en reset:
http://smsng.nl/resetmobfbwc
Stars-Moderator-signature-800x200-2
arjan_1995
First Poster
Opties

Ja ik heb een hoesje maar die veroorzaakte het probleem niet, de reset had inderdaad het gewenste effect en het probleem is nu verholpen, 

 

Thanks :smiling-face:

0 Likes
JoyceD2
Explorer
Opties

Is  een reset echt de enige oplossing?

 

Heb namelijk hetzelfde probleem alleen os het niet alleen apps, alles wat je opent schiet hij vrij snel terug naar het homescherm, zowel met alles wat je opent.

Zelfs al ben ik op de 3de pagina vanwaar me apps staan gaat hij weer naar de eerste scherm terug idd word je er gek van. En het lijkt wel of ik het iedere keer heb als ik me telefoon weer uit en aan heb gezet.

En na  een tijdje doet hij het weer goed tot ik hem weer uit heb gezet.

Waar zou dit aan leggen?

0 Likes
Ankie66
Apprentice
Opties

Hier het zelfde heb vanalles probeert springt steeds terug naar begin scherm

0 Likes
JoyceD2
Explorer
Opties

En is het bij jou ook hoofdzakelijk na jet opnieuw aanzetten van de telefoon?

 

Krijgen de mensen van Samsung dit forum ook mee eigenlijk?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Waarom voer je niet gewoon een reset uit? Dan is het probleem vrijwel zeker verholpen..
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Ankie66
Apprentice
Opties

Dit is nu gelukt door heel snel alles in te toetsen. Heb niet van alles een backup kunnen maken. Maar tot nu toe doet de tel weer normaal.

JoyceD2
Explorer
Opties
Omdat ik er eigenlijk tegen op zie om alles weer in te stellen, zoals email en internet gegevens.
En na mijn idee als ik alles nu backup en dan weer alles terug zet is volgens mij alles nog hetzelfde
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Dan hou je het zo Joyce. De keuze is uiteraard aan jou. Fijn weekend
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes