Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

App smartthings foute tijdzone

(Onderwerp aangemaakt op: 10-01-2023 08:45 AM)
349 Weergaven
Jan Spl
First Poster
Opties

Sinds kort heb ik een Samsung warmtepomp met wifi module die op afstand kan bekeken en ingesteld worden met de app smartthings.  De Energiemonitor geschiedenis in de app geeft echter foute informatie, het lijkt alsof die in een verkeerde tijdzone werkt.  De verbruiksgegevens zijn een aantal uren verschoven en de week start op zondag. Daardoor is het verbruik per dag, per week, ... steeds fout.  Alhoewel in de app voor mij wel degelijk België als locatie is ingesteld.  Is er nog een andere instelling te doen of een fout in de app? 

0 Likes
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Ga eens naar Instellingen > Algemeen beheer > datum en tijd en zet dit op automatisch.

Wellicht dat je op de warmtepomp ook nog de datum moet instellen?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Jan Spl, goedemorgen. 

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! 

Is het je nog gelukt met de tips van @Patrick? Kan je hier anders een schermafdruk van maken en deze met ons delen?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Jan Spl
First Poster
Opties

Hallo Martijn

Jammer genoeg niet. Ik kan die instelling niet vinden in de app. Op de warmtepomp staat alles goed, de gegevens op het display zijn juist.

Screenshot app verbruik laatste dagen, daarna staat een foto van het display met die info :

Screenshot_20230112-090819.png

IMG_20230112_090716626_HDR~2.jpg

En hieronder screenshot van de app van het verbruik per week (weken starten op zondag)

Screenshot_20230112-090827.png

 dus op het display van de warmtepomp ziet het er goed uit. Het probleem lijkt ergens in de app .

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor de reactie, heb je voor mij ook het modelnummer van de droger en de software versie van de SmartThings-app? En als ik de foto's bekijk zie ik alleen een verschil staan met betrekking tot de datum. 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes