Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Alarmnummer uitschakelen?

(Onderwerp aangemaakt op: 05-10-2024 08:53 AM)
552 Weergaven
MarcT28
Student
Opties
Ik heb een A33 5G.Tijdens het hardlopen heb ik regelmatig dat mijn telefoon automatisch 112 gebeld heeft. Soms tot wel 5x. Het komt doordat het alarmnummer in het vergrendelscherm gebeld wordt. Ik vermoed dat het scherm geactiveerd wordt door de lichaamswarmte.

Hoe kan ik het alarmnummer uitschakelen of veranderen?
0 Likes
15 Antwoorden
xjbx
Voyager
Opties

Ga naar Instellingen -> Veiligheid en noodsituaties -> SOS noodgeval

Hier kan je het nummer eventueel veranderen.

0 Likes
MarcT28
Student
Opties
Gedaan (ander nummer) maar in het vergrendelscherm blijft het alarmnummer (en daarna het noodoproep nummer) 112 of 911. En dat nummer gaat hij ook broekzakbellen...
0 Likes
xjbx
Voyager
Opties

Kan het niet zo zijn dat de powerknop te vaak achterelkaar word ingedrukt?
Doordat kan het ook zijn dat hij het noodnummer gaat bellen.

MarcT28
Student
Opties
Klopt, maar het gedrag van de zijtoetsen heb ik voor de zekerheid ook al aangepast. Punt blijft dat ik dat noodnummer graag wil uitschakelen of wijzigen, maar dat lijkt door Samsung geblokkeerd.
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @MarcT28, welkom op de Community!

Hoe staat jouw schermvergrendeling ingesteld? Door bepaalde instellingen kan het scherm aan/uit gaan waardoor er per ongeluk toetsen worden ingedrukt. Laat het vooral weten.

Groetjes,

Daphne

0 Likes
MarcT28
Student
Opties
"Ontgrendelen verlengen" is niet ingeschakeld. Na 5 sec gaat het scherm uit. " Direct vergrendelen met zijknop" staat aan. Ook "Netwerkvergrendeling..." staat aan.

Bedoel je deze opties?
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Niet helemaal, maar bedankt voor het checken! Je hebt ook nog de instelling voor aanraakgevoeligheid: Instellingen -> Display -> Aanraakgevoeligheid. Kijk eens of hier iets aan/uit staat.

Groetjes,

Daphne

0 Likes
MarcT28
Student
Opties
Aanraakgevoeligheid staat uit
0 Likes
MarcT28
Student
Opties
En bescherming tegen onbedoeld aanraken staat aan.
0 Likes