Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Agenda items toevoegen via link in Samsung Agenda App

(Onderwerp aangemaakt op: 28-06-2023 07:21 AM)
4494 Weergaven
samuelk
Journeyman
Opties
Hoi!

Ik heb de Samsung galaxy s23 ultra.
Ik heb vanuit werk een link gekregen om mijn werkrooster automatisch in mijn agenda te krijgen.
Alleen kan ik nergens vinden of en waar ik die kan toevoegen.
Kan iemand mij dat vertellen?

Alvast bedankt!
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Ik zie geen mogelijkheid om een ​​nieuwe agenda toe te voegen via een link in de Samsung Agenda-app. Google Agenda ondersteunt deze functie (via de browser). Als je de agenda bijvoorbeeld ook in Outlook hebt staan, kun je dat account toevoegen aan Samsung Calendar en de afspraken synchroniseren.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Ik zie geen mogelijkheid om een ​​nieuwe agenda toe te voegen via een link in de Samsung Agenda-app. Google Agenda ondersteunt deze functie (via de browser). Als je de agenda bijvoorbeeld ook in Outlook hebt staan, kun je dat account toevoegen aan Samsung Calendar en de afspraken synchroniseren.

havermaud
First Poster
Opties
Worden de nieuwe dingen van de link wel automatisch toegevoegd aan de outlook agenda? Ik heb namelijk een link van mijn werk rooster toegevoegd aan de outlook. Maar als het nieuwe rooster uitkomt komt deze dan ook gesynchroniseerd?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @havermaud,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer de link hetzelfde blijft en je hebt internetverbinding zou het met de informatie van de nieuwe roosten binnen halen. Kom je er zo uit?

Met groet,

Ajay  

Community Manager
0 Likes