Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Agenda item toevoegen met agenda app

(Onderwerp aangemaakt op: 16-01-2023 09:47 AM)
390 Weergaven
Mariska0034
First Poster
Opties

Voorheen als ik via een website een agenda item wilde toevoegen aan mijn agenda, opende hij dat automatisch in mijn agenda. Sindskort open hij de webpagina van Google om dit toe te voegen in mijn Google agenda. Ik gebruik geen Google applicaties, geen fan van. Hoe krijg ik die instelling weer terug dat hij een afspraak opent naar mijn agenda? De agenda staat al als standaard ingesteld.

0 Likes
8 Antwoorden
Visje123
Voyager
Opties
Bedoel je met voorheen een ander toestel? En wat voor toestel heb je nu? Ik heb een S 20 en ga hier ook van uit met mijn reactie. Waar ik nu aan denk is hoe heb jij je Google machtigingen ingericht: instellingen > apps > tik op Google in het rijtje > app-info > tik op machtigingen > app rechten - hier zie je of 'Agenda' wel of niet is toegestaan.
0 Likes
Visje123
Voyager
Opties
Sorry, ik moest er even uit.
Tik op agenda en als deze op toegestaan staat zet dit dan uit.
Hoop dat je hiermee vooruit kunt.
0 Likes
Mariska0034
First Poster
Opties

Ik heb (denk ik) wat ingesteld in alle gauwheid op mijn s22. Als ik kijk hoe jij de uitleg geeft dan staat er dat Google geen machtigingen heeft. Het vreemde is ook dat hij geen app opent maar in een nieuw tabblad de Google agenda, waar ik voorheen werd doorgestuurd naar mijn eigen agenda app.

0 Likes
Visje123
Voyager
Opties
Nog een poging.
Instellingen > apps > klik op de Google agenda app ( als die in het rijtje staat, tenminste) > app-info > instellingen agenda > agenda's beheren > daar staan (als het goed is) je agenda's met bijbehorend account. Als je Google uitschakelt, verschijnt er informatie dat agenda's onder dat account worden verborgen in het lademenu.

Ik weet het hierna niet meer. Hoop dat er dan iemand anders vanuit het forum je verder kan helpen.
0 Likes
Mariska0034
First Poster
Opties

Helaas, die staat er niet tussen. Hij opent ook een webpagina en geen agenda app. Wellicht dat ik het moet zoeken in de browser. Dankjewel voor je hulp in iedergeval. 

0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Als u Samsung Internet gebruikt, kunt u controleren of de volgende optie is ingesteld en of het probleem wordt opgelost door deze in te schakelen. Open Samsung Internet > Instellingen > Nuttige functies > Koppelingen in andere apps openen.

0 Likes
Mariska0034
First Poster
Opties

@Neo001  schreef:

Als u Samsung Internet gebruikt, kunt u controleren of de volgende optie is ingesteld en of het probleem wordt opgelost door deze in te schakelen. Open Samsung Internet > Instellingen > Nuttige functies > Koppelingen in andere apps openen.

Die functie stond uit, Zojuist aangezet maar helaas opent hij nog steeds een nieuw tabblad naar de Google agenda 😞

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes