Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Afbeelding uit je eigen galerij kopiëren

(Onderwerp aangemaakt op: 19-11-2020 02:42 PM)
5401 Weergaven
Rowen1
Journeyman
Opties

Hallo, 

Nadat ik afgelopen week contact heb gehad met een van jullie medewerkers, zijn we tot de conclusie gekomen dat het niet mogelijk is om een foto uit je eigen galerij te kopiëren naar je klembord. Wel kan dit met een gevonden afbeelding op Internet, daar kun je vervolgens de afbeelding vasthouden en de optie kopiëren kiezen. Maar in de galerij kan dit op een enkele manier. Via via kwam ik er achter tot dit wél mogelijk is bij de Iphone telefoons/Ios. Zelf heb ik een Samsung S20 en vindt ontzettend raar dat dit niet mogelijk is. Zouden jullie dit wellicht in de toekomst kunnen aanpassen. 

We hebben al ontzettend veel geprobeerd met meerdere mensen, zo ook een van uw medewerkers, maar het gaat niet. Ik vind dit een groot gemis! 

0 Likes
15 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je kunt het beste via Samsung Members je suggestie doorgeven dan komt het direct bij de ontwikkelaars terecht👍
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
@Rowen1

Mag ik vragen waar dat heel handig voor zou zijn? Je kunt namelijk wel kiezen voor delen, dan heb je heel veel opties. Puur nieuwsgierigheid 😉
0 Likes
Rowen1
Journeyman
Opties
haha, iets voor op Instagram. ik weet inderdaad dat je het kunt delen etc. maar het is erg jammer dat het bij IOS wel kan en bij Android niet. Ik kwam er per toeval achter.
Rowen1
Journeyman
Opties
Je kunt dan namelijk binnen Instagram een eigen foto als een sticker gebruiken en dat is nu niet mogelijk
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
thnx voor de toelichting 👍
Kustanja
Student
Opties

Ik ben al de hele dag aan het zoeken of het mogelijk is om te kopieren.

Het lukt mij ook echt niet.

Zelfs niet met kopieren uit bestanden.

Erg jammer, want inderdaad de instagram stories kunnen veel leuker worden wanneer dit wel mogelijk is. 

Hoop echt dat ze het snel aanpassen 

Gerjanne
Voyager
Opties
Das raar ik kan het namelijk wel op mij S20 ik stik op de foto en dan stik ik op de 3 puntjes en dan staat er kopie naar klembord. Zal er even een screenshot bij doen.

Screenshot_20201223-010527_Gallery.jpg

Rowen1
Journeyman
Opties
ik hoop ook dat ze het snel zullen aanpassen!
0 Likes
Rowen1
Journeyman
Opties
maar vervolgens bij Instagram doet ie dat niet. De afbeelding kan dan niet geopend worden en kun je helaas niet gebruik maken van de functie zoals dat bij een IPhone wél kan
0 Likes