op 30-06-2020 07:00 PM
Beste community,
Ik heb recentelijk een s20+ gekocht en probeer me nu in te schrijven voor de akg headphones promotie. Als ik inlog op de promotie site dan zie ik dat er nog een oud woonadres van mij staat. Ik heb samsung gemaild en gevraagd hoe ik dit kan wijzigen, met als reactie dat dat op dit moment via de site niet mogelijk is en dat er aan wordt gewerkt. Ik kan wel "bezorgen op alternatief adres" aanklikken. Wanneer ik dat doe kan ik een andere plaats en postcode invullen, vervolgens druk ik op versturen en krijg ik de melding dat ik mijn straat in moet vullen. Echter is er nergens de optie om mijn straat in te vullen, dit lijkt mij een fout op de pagina. Ik vraag me nu dus af wat te doen; kan ik op nog een andere manier mijn adres wijzigen? Moet ik een nieuw account aanmaken om dit alles te omzeilen?
Alvast bedankt!
Arthur
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 30-06-2020 08:10 PM
op 30-06-2020 08:10 PM
op 03-07-2020 07:44 PM
Hmmm, zelfde probleem. Adres veranderd via de link maar bij promotie nog steeds het oude adres. 😔
op 03-07-2020 08:05 PM
op 06-07-2020 03:32 PM
op 06-07-2020 06:52 PM
Beste BruceH,
Ik heb precies hetzelfde probleem. Erg raar. Heb al mijn adres gewijzigd via de link hierboven in de thread, maar bij de registratiepagina van de actie geeft-ie nog steeds het oude adres.
Vervolgens kan ik een alternatief bezorgadres opgeven, maar daar mist inderdaad het invulveld van de straatnaam, en dus kun je niet verder met de procedure.
Behoorlijk onhandig allemaal.
En daarnaast kun je bij de aankoopdatum als laatste aankoopdatum 28 juni invullen, terwijl bij Coolblue (plek van aankoop) duidelijk vermeld stond dat dit nog kon tot 5 juli. Hier kan ik dus niet de datum invullen van mijn daadwerkelijke aankoop, want dat was zaterdag 4 juli.
Hoe verder?
Mvg, Tim
op 06-07-2020 11:10 PM
Hoi Tim en Bruce,
Ik heb het niet kunnen wijzigen van je adres en het niet in kunnen vullen van de straatnaam doorgegeven in WhatsApp aan samsung. Het zou doorgestuurd worden naar het team dat hierover gaat. Ik heb uiteindelijk de promotie kunnen doen door een nieuw email account aan te maken, daar een nieuw samsung account op te zetten en daar dan gewoon je adresgegevens in te vullen en mee te doen aan de promotie.
op 06-07-2020 11:17 PM
op 07-07-2020 03:49 PM
op 09-07-2020 11:12 AM
Ik heb daarover gebeld met Samsung en een link doorgekregen waarbij de actie dus wel langer loopt. Ook heb ik er last van mijn adres niet te kunnen aanpassen maar daar zal ik idd een nieuw account voor aanmaken.
De link die ik heb doorgekregen is