Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A71 - Zoek de FM Radio App ??

(Onderwerp aangemaakt op: 11-11-2020 01:03 PM)
1422 Weergaven
NEWO
Apprentice
Opties
Hallo allemaal.  Op de A71 staat dat er een FM Radio aan boord zit. Ik wil niet streamen. Maar ik zoek me een ongeluk naar de "Radio App" v Samsung voor een A71 conform de eigen handleiding van Samsung A71 ...?

Want op.pagina 127 NLse handleiding Galaxy A71 staat "open de Radio APP".

Leuk, maar als die niet geinstalleerd staat maar wel ANT-Radio service + ANT-Plugin Service..?? Wil niet voor radio afhankelijk zijn van 'internet.'
5 Antwoorden
GianniZ95
Voyager
Opties
ANT radio heeft niets te maken met FM chip...:
https://www.thisisant.com/directory/ant-radio-service

Heb je al geprobeerd de app te vinden met Finder? Ik las ook op verschillende forums dat de FM chip wel geactiveerd moet zijn om functioneel te zijn...
Niet alle varianten van de A71 heeft de mogelijkheid offline naar de radio te luisteren...
0 Likes
NEWO
Apprentice
Opties
Natuurlijk heb ik de finder... maar volgens specificaties, hoort er gewoon een FM radio erin te zitten, conform de NLse handleiding pagina 127 van Samsung.

Dus zou vreemd zijn. Over varianten: er zijn er maar 2 en die behelsen de 5G variant met 8 Gb intern geheuregen en is hier niet op de NLse markt te koop. Ben er nog niet mee geholpen met jouw antwoord.

De A71 heeft een FM Radio waarbij de 3,5 mm jack-draad, werkt als een antenne. Zo staat het naast NL Handleiding, ook op het internet met diverse reviews. Ook dualsim en dergelijke. Heb echt geen hele aparte variant die niemand heeft.
0 Likes
GianniZ95
Voyager
Opties
Heb je al in het mapje Samsung gekeken? De app zit op sommige toestellen vrij verborgen in het app menu (niet echt de map waar je als eerste kijkt).

Heb je daarnaast al bij instellingen en dan onder apps gekeken of FM Radio ertussen staat? (App zou je vanuit die menu direct moeten kunnen openen).
0 Likes
NEWO
Apprentice
Opties
Dankuwel. Ik heb /Samsung/Music map erin zitten met maar 1 bestandje: "over_the_horizon.mp3 erin.

Heb zonet de Samsung klantenservice gebeld. werd niet veel wijzer. En daar begon men dat sinds de s8 de Radio APP niet meer ondersteund zou worden. Heb het nuet gezegd: maar dat is onzin, want er was de radio APP op de A8 (2018) versie, volledig werkend en operationeel, tevens staat het ook nog eens op internet + in de NLse handleiding pagina 127 dat er een FM Radio in zit.

Link Samsung website over Radio APP voor de toestellen A30 t/m A90 inclusief de A51 en A71: https://www.samsung.com/au/support/mobile-devices/using-the-radio/
0 Likes
GianniZ95
Voyager
Opties
En heb je in de app menu een mapje Samsung, waar de FM radio in kan zitten?

Het zou raar zijn als het toestel geen FM radio heeft en sites zoals tweakers het wel vermelden bij de specificaties... Zelfs de website van Samsung zelf bevat een handleiding om het te gebruiken...

Screenshot_20201112-103252_One UI Home_29688.jpg

0 Likes