Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

A35 5g: Audio afspelen terwijl het scherm zwart is

(Onderwerp aangemaakt op: 16-09-2024 09:59 AM)
322 Weergaven
lafaye8
Journeyman
Opties

Als ik audio afspeel via bestanden stopt het geluid zodra het scherm zwart wordt. Hoe kan ik geluid luisteren terwijl het scherm zwart is? 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
lafaye8
Journeyman
Opties
Ik ben eruit. Ik had standaard files van Google ingesteld.
Ik heb nu samsung muziek app ingesteld. Die speelt wel door als je je scherm uitzet.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

In welke app ervaar je dit probleem?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
lafaye8
Journeyman
Opties
Ik weet niet welke app. Als ik een audio bestand open gaat het automatisch spelen.
0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Dat kan je toch zien als het gaat spelen of heb ik dat mis. Als ik een audio bestand af wil spelen komt er een popup met app het wil openen. Die keuze heb je blijkbaar eerder gegeven. Je kan het misschien oplossen door de app- voorkeuren te resetten .
0 Likes
lafaye8
Journeyman
Opties
Ja, klopt. Keuze voor een app heb ik eerder gegeven en doet ie nu automatisch. Maar ik weet dus niet welke app het is.
Waar kan ik de app voorkeuren resetten? Kan ik een andere app proberen en hopen dat ie wel goed werkt.
Welke app gebruik jij trouwens?
0 Likes
lafaye8
Journeyman
Opties
Ja, klopt. Keuze voor een app heb ik eerder gegeven en doet ie nu automatisch. Maar ik weet dus niet welke app het is.
Waar kan ik de app voorkeuren resetten? Kan ik een andere app proberen en hopen dat ie wel goed werkt.
Welke app gebruik jij trouwens?
0 Likes
Oplossing
lafaye8
Journeyman
Opties
Ik ben eruit. Ik had standaard files van Google ingesteld.
Ik heb nu samsung muziek app ingesteld. Die speelt wel door als je je scherm uitzet.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen lafaye8,

Wat je ook kan doen is de Batterij instellingen van de eerdere app veranderen naar 'Onbeperkt'. Dit heeft namelijk bij mij geholpen. Ga hiervoor naar Instellingen ---> Apps ---> De betreffende app ---> Batterij ---> Vink 'Onbeperkt' aan.

Ik wens je nog veel (luister)plezier met jouw A35!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
lafaye8
Journeyman
Opties
Bedankt voor de tip.