Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A32 en whattsapp fout

(Onderwerp aangemaakt op: 02-12-2024 12:25 PM)
123 Weergaven
Sjakie75
Apprentice
Opties
Sinds een week doet mijn whattsapp het niet, na plaatsen van nieuw scherm en ws verkeerde code per ongeluk ongevoerd te hebben.
Kan geen profiel foto uploaden en aanmelden lukt ook niet.
Iemand ook dit probleem of een oplossing alvast dank 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Kees59
Troubleshooter
Opties
Je kan naar apps gaan via instellingen dan whatsapp aanklikken. Dan naar opslag en gegevens delete. Je kan ook op het icoon drukken en vasthouden dan krijg je een popup en dan naar info.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
xjbx
Voyager
Opties

Heb je al geprobeerd om de app een keer opnieuw te installeren? 

0 Likes
Sjakie75
Apprentice
Opties
Al meerdere keren, vreemde is dat ik oude gsm wel whattsapp kan gebruiken
0 Likes
Kees59
Troubleshooter
Opties
Kan je op de oude gsm een backup maken en van de video's eventueel. Opnieuw nieuwe telefoon in info van whatsapp de opslag gegevens deleten. Start whatsapp opnieuw op dan je je opnieuw aanmelden en herstel uitvoeren. Wel dezelfde simkaart gebruiken.
Sjakie75
Apprentice
Opties
Ik kom geen eens in whattsapp dus naar info en dan etc etc gaat geen eens lukken
0 Likes
Oplossing
Kees59
Troubleshooter
Opties
Je kan naar apps gaan via instellingen dan whatsapp aanklikken. Dan naar opslag en gegevens delete. Je kan ook op het icoon drukken en vasthouden dan krijg je een popup en dan naar info.
Sjakie75
Apprentice
Opties
Lamers1 het is gelukt ws wel wat kwijt maar niet heel erg, kan weer app 👏👏🙏🙏
Sjakie75
Apprentice
Opties
Mijn whattsapp werkt nig steeds prima hoor, zag net dit voorbij komen wat misschien ook wel eens een oorzaak is geweest.

Wanneer je WhatsApp installeert op een nieuwe smartphone is de kans aanwezig dat je tegen een probleem aanloopt. Gebruikers melden al enige tijd dat ze niet verder komen dan het installatiescherm, waardoor ze de populaire applicatie niet kunnen gebruiken.

De boosdoener is het scherm met de gebruiksvoorwaarden. Die moet je eerst accepteren voordat je WhatsApp op je iPhone of Android-smartphone kunt gebruiken. Het probleem is echter dat de knop om die voorwaarden te accepteren in sommige gevallen nergens te vinden is. Heeft ws te maken met lettertype dt te groot staat waardoor tekst wegvalt.

Nogmaals dank voor de hulp
Later 🙏
0 Likes