Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

WW70J5585MW Wasmachine piept

(Onderwerp aangemaakt op: 27-05-2022 04:06 PM)
341 Weergaven
Ruben114
First Poster
Opties

beste forumleden, 

bij het draaien van de trommel van mijn wasmachine hoor ik het volgende geluid (alleen bij sommige toeren) als in de video. Iemand enig idee wat het is en hoe het is op te lossen? Kalibratiemodus heb ik al uitgevoerd en helpt niet. 

vg

ruben

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Ruben114, geodemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Bedankt ook voor de video en dat klinkt inderdaad niet al te best. 

Ervaar je dit bij een specifiek programma? Maakt het verschil als je de belading aanpast? 

Wanneer je dit bij elke programma ervaart en ook de belading geen verschil maakt zal een service verzoek de volgende stap worden. Kijk hier voor meer informatie: Samsung Reparatie: Smartphone, Tablet, TV | Samsung Nederland

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Zo dat klinkt niet best, ik denk dat je het beste even de klantenservice kunt bellen een monteur laat inplannen. Dit word waarschijnlijk een aantal onderdelen vervangen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Ruben114, geodemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Bedankt ook voor de video en dat klinkt inderdaad niet al te best. 

Ervaar je dit bij een specifiek programma? Maakt het verschil als je de belading aanpast? 

Wanneer je dit bij elke programma ervaart en ook de belading geen verschil maakt zal een service verzoek de volgende stap worden. Kijk hier voor meer informatie: Samsung Reparatie: Smartphone, Tablet, TV | Samsung Nederland

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes