Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wasmiddelschuim verwijderen

(Onderwerp aangemaakt op: 19-06-2021 04:42 PM)
25579 Weergaven
Ramsan
Student
Opties

Onze wasmachine (WW90T636ALH Autodose) is 7 maanden oud en geeft nu de melding wasmiddelschuim verwijderen.

De was wordt dan in pauze gezet totdat je deze weer uit pauze haalt. Helaas krijg je na 2 minuten weer dezelfde melding. We hebben de wasmachine gekalibreerd, een trommelreiniging uitgevoerd maar niks helpt.

Kan iemand mij zeggen wat ik hieraan kan doen?

Spring naar oplossing
40 Antwoorden
René2716
Apprentice
Opties
Precies zo zag get er bij mij ook uit. Is wel het eerste merk wasmachine waar ik dat mee meemaak, nog nooit last van gehad
0 Likes
PeterKeuning
First Poster
Opties

Voor iedereen die dezelfde foutmelding heeft en ondanks doorspoelen met kokend water/schoonmaken filter nog steeds dezelfde foutmelding/storing hebben: Je pressostaat (waterniveau sensor) is hoogstwaarschijnlijk kapot! Ik had exact hetzelfde; Samsung stond voor een compleet raadsel en monteurs konden het niet vinden. Uiteindelijk zelf het heft in eigen hand genomen, op zoek gegaan naar mogelijke oorzaken en tot de ontdekking gekomen dat een pressostaat voor dit probleem kan zorgen.

De pressostaat is bizar eenvoudig te vervangen (2 schroeven voor de bovenplaat, vervolgens de pressostaat loskoppelen van de 3 pins connector, pressostaat loshalen van frame, slangetje losmaken en precies het tegenovergestelde voor het monteren van het nieuwe exemplaar) en is op diverse sites te verkrijgen voor 30 tot 40 euro.

0 Likes
Ismail32
Apprentice
Opties
Dankje voor de tips hier van het gebruikers forum.

Ook ik heb zojuist nadat ik na 2 mnd aanschaf samsung was machine steeds deze storing kreeg alles geprobeerd. En wat blijkt inderdaad na de laatste stap het filterhuis zaten 2 collercatcher doekjes. Ik hoop dat mijn storing nu door jullie advies verholpen is ik ben nu volledige was aan het draaien wacht het af voor nu. Groet Erwin.20240929_111822_1000076667_1727601504.jpg20240929_111759_1000076666_1727601481.jpg20240929_111839_1000076668_1727601521.jpg20240929_112108_1000076669_1727601670.jpg
Ismail32
Apprentice
Opties
👏
0 Likes
Oplossing
Ismail32
Apprentice
Opties
Het voorgaande heeft het probleem nu opgelost.
Was programma loopt nu in 1 keer door en word storingsvrij afgewerkt.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen Ismail32,

Bedankt voor het delen van jouw oplossing en ervaring. Ik wens je nog veel wasplezier!

Met groet,

Ajay

Community Manager
Ismail32
Apprentice
Opties
Dankjewel
moeders
First Poster
Opties
Ik had het zelfde,met iedere keer schuim verwijderen.Toen heb ik de filter onderin losgemaakt,en er zaten wel 8 uitwasbare kleine doekjes in waar ik mijn bril mee schoonmaak,en een 2 euro muntstuk,volgende keer maar in een wasbakje doen.
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

In een waszakje bedoel je, @moeders? Dat is een goed idee. Bedankt voor het delen van de tip! 

Groeten,

Joey

eefje4
First Poster
Opties
Ik heb het probleem.ook al.paar.keer 90 graden was gedaan niet geholpen drumcleaning gedaan niet geholpen . Slangetje met.kokend heet water gedaan niet geholpen . Dus wat ken ik nu nog doen
0 Likes