Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wasmachine springt op pauze

(Onderwerp aangemaakt op: 04-12-2021 07:07 PM)
2798 Weergaven
Jennifer25
Apprentice
Opties

Hallo! Sinds vandaag springt mijn nieuwe wasmachine (model WW90T986ASH/S2) elke keer als ik hem aanzet meteen op pauze. Ook de calibratie lukt dus niet. Van alles al geprobeerd en via de telefoon ook weinig hulp van de klantenservice. Heeft iemand een oplossing voor mij? Vorige keer heb ik 3 weken op een monteur moeten wachten en die luxe hebben we met een baby niet meer. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Jennifer25
Apprentice
Opties

Volgens mij zat er iets toen de tijd in de afvoer. Normaal krijg ik hierover een melding: “Clean drain” maar dat kreeg ik niet. Heel toevallig gewoon geprobeerd en het probleem was opgelost. De klantenservice kon mij helaas niet helpen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Jennifer25, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community! 

Dit is natuurlijk niet de bedoeling.  Ervaar je dit met alle wasprogramma's? 

Je geeft aan al het één en ander te hebben geprobeerd, heb je de wasmachine ook al teruggezet naar de fabrieksinstellingen?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Jennifer25
Apprentice
Opties

Hallo Martijn,

ja, het gebeurd bij elk programma. Ook heb ik de machine al terug gezet op fabrieksinstellingen. Zodra ik deze dan weer aanzet en hij probeert te kalibreren pauzeert de machine.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hey @Jennifer25,

Hoe oud is de wasmachine? Wanneer dit geen verschil heeft gemaakt zal een reparatie de volgende stap worden. 

Heb je al eerder contact gehad met onze klantenservice?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Pascal0070
First Poster
Opties

Hoi,heb hetzelfde probleem! Wat was de oplossing?

0 Likes
Oplossing
Jennifer25
Apprentice
Opties

Volgens mij zat er iets toen de tijd in de afvoer. Normaal krijg ik hierover een melding: “Clean drain” maar dat kreeg ik niet. Heel toevallig gewoon geprobeerd en het probleem was opgelost. De klantenservice kon mij helaas niet helpen.