Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wasmachine gebruik

(Onderwerp aangemaakt op: 16-07-2021 12:06 PM)
1454 Weergaven
Johan de Groot
First Poster
Opties

Sinds 28 maart 2021 onze nieuwe wasmachine in gebruik genomen in ons tweepersoonshuishouden (gepensioneerd en geen echt vuile was meer). Werkt prima! Net als de vorige Samsung wasmachine gebruiken wij naast Formil waspoeder (van Lidl) elke 14 week een anti-kalk tablet (van Lidl) in het waspoedervakje en een scheut schoonmaakazijn. De azijn doe ik ook in het wasmiddelvakje aangezien daar nergens anders plaats voor is. Ik gebruik nooit vloeibaar wasmiddel en daarom ook niet de beide doseer vulbakjes. Ik twijfel nog over de maandelijkse wasbeurt met een lege machine op hoge temperatuur met uitsluitend een vaatwastablet all-in-one van Lidl in de trommel. Hiermee bleven de slangen schoon aan de binnenkant, zo bleek ook bij het afvoeren van de vorige Samsung wasmachine na 10 jaar wegens versleten lagers.
Mijn vraag aan u is dus:
Heeft het zin c.q. is het nuttig om ook bij deze machine door te gaan met het toevoegen van: ANTI-KALKTABET en een SCHEUT AZIJN (soms natuurazijn maar meestal SCHOONMAAKZIJN voor bescherming van de kleuren van kleding en schoonhouden van de draaiende delen. Het is nuttig om bovendien ook door te gaan met de maandelijkse wasbeurt met een VAATWASTABLET?
Graag uw reactie waarvoor bij voorbaat dank.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen @Johan de Groot,

Welkom op de Samsung Community!

De meest voorkomende problemen met de wasmachine, zoals problemen met de afvoer, kunnen worden voorkomen door regelmatig onderhoud. Hier onder zijn een aantal simpele tips samengevat, die weinig tijd en kennis vereisen, zodat je altijd frisse was in je kast hebt liggen.

https://bit.ly/32K20lY

Kom je er zo uit? 👍

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Baad het niet dan schaad het niet. Ik gooi zelf altijd 1x per maand 2 vaatwastabletten in de trommel en draai een wasprogramma op 90 graden.

Gewoon lekker mee door gaan. Ook al denk je niet meer echt vieze was te hebben zijn huidschilfers en vetten de ergste vervuilers.
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen @Johan de Groot,

Welkom op de Samsung Community!

De meest voorkomende problemen met de wasmachine, zoals problemen met de afvoer, kunnen worden voorkomen door regelmatig onderhoud. Hier onder zijn een aantal simpele tips samengevat, die weinig tijd en kennis vereisen, zodat je altijd frisse was in je kast hebt liggen.

https://bit.ly/32K20lY

Kom je er zo uit? 👍

rsz-846676
0 Likes
Johan de Groot
First Poster
Opties

Ja hoor Bruce! Ik deed het al goed en was gewoon nog even checken voor gebruik van onze nieuwe wasmachine. Heel erg bedankt voor de moeite.

Mvg JdG

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Geen probleem. Dan wens ik je nog veel wasplezier 😁

rsz-846676
0 Likes