Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

UC melding Samsung Eco Bubble WW80K6404QW/EN 01 start niet meer op!

(Onderwerp aangemaakt op: 29-08-2023 09:39 PM)
594 Weergaven
MelJansen
First Poster
Opties

Net na het starten van het programma en er inmiddels ook al water in zat, hoorde ik een geluid van de wasmachine vandaan komen. Toen ik ging kijken zag ik de UC melding knipperen. Ik drukte op de power knop om hem uit te zetten en vervolgens weer aan te zetten, maar hierna deed hij dus niets meer. Wanneer ik nu de power knop indruk, gaat het scherm niet meer aan, maar hoor ik wel het de relais drie keer schakelen. Ik heb langere tijd de wasmachine van de stroom afgehaald, andere stopcontacten geprobeerd, maar dat mocht allemaal niet baten. Ik heb hem in 2018 gekocht en nog nooit problemen mee gehad.

Online genoeg over kunnen vinden en waarschijnlijk het moederboard defect. Bij het kopen van een Samsung product heb je een verwachting (levensverwachting) van een product.  Het moederboard is blijkbaar ook niet meer leverbaar? 

Hoe wordt dit opgelost bij Samsung?

 

0 Likes
15 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedenavond,

Vervelend om te lezen😐 Hier moet een monteur naar kijken.

Telefoon  Lokaal tarief 088-9090100  Openingstijden: Elke dag bereikbaar van 8:00 – 24:00, ook in het weekend. 

Je kunt via dit nummer een monteur aanvragen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MelJansen
First Poster
Opties

Avond Patrick, 

 

Monteur zal het zelfde melden als wat ik aangeef. Dit kost me meteen voorrijkosten en arbeid. 

Welke oplossing zijn er nog meer?

 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Als er een defect is zijn er niet zoveel oplossingen. Of laten repareren of voor een andere wasmachine kijken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MelJansen
First Poster
Opties

Zijn ook niet veel oplossing! Vervangen op repareren.

Wasmachine van het merk Samsung mag niet al naar 5 jaar defect gaan. Er zijn veel meldingen gedaan over dit zelfde probleem UC (stroom). Wat doet Samsung om zijn klanten te helpen? 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Je hebt helemaal gelijk. Waar is het toestel aangeschaft? Bij Samsung zelf of een andere winkel?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MelJansen
First Poster
Opties

We hebben een set gekocht wasmachine met warmtepompdroger bij een online winkel. We wilden de set bij Media Markt kopen, maar die konden het niet voor de zelfde prijs aanbieden dan online. 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Bij welke winkel? Je moet dit via de verkoper zien op te lossen daar heb je namelijk een koopovereenkomst mee. Je moet proberen om het onder wettelijke garantie te laten maken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MelJansen
First Poster
Opties

En dat word een probleem voor ons!

We kunnen dus niet meer terug vinden welke online winkel. 

 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Heb je geen email ? Of een factuur ergens
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick