Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

standaard lengte toevoerslang koelkast

(Onderwerp aangemaakt op: 02-12-2018 06:36 PM)
2002 Weergaven
runlikehell
First Poster
Opties

hallo,,..ik krijg morgen mijn samsung koelkast geleverd,,nu moet ik daar een water toevoer kraan voor maken vanavond,,maar mijn vraag is ,..hoever kan ik de kraan plaatsen vanaf de koelkast??dus hoelang is de bijgeleverde waterslang ?alvast bedankt voor het antwoord.

0 Likes
10 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties
De lengte maakt op zich nog niet zo veel uit, mits de waterdruk genoeg is :winking-face: Daarnaast zeg ik altijd: Hoe korter hoe beter. Want stilstaand water is nooit gezond.
0 Likes
runlikehell
First Poster
Opties

@SjorsK  schreef:
De lengte maakt op zich nog niet zo veel uit, mits de waterdruk genoeg is :winking-face: Daarnaast zeg ik altijd: Hoe korter hoe beter. Want stilstaand water is nooit gezond.

okee,das duidelijk,bedankt voor je duidelijke antwoord,..maar weet je ook  wat voor lengte slang der bijzit??

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Waarschijnlijk staat het ergens op de specificatiepagina van het product.
0 Likes
runlikehell
First Poster
Opties

helaas kan ik daar nixs over vinden,,vandaar ook de vraag😀

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Wat is het type nummer, dan kan ik ook even kijken 😛
0 Likes
runlikehell
First Poster
Opties

de rs68n8221b1  

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Mooi Ding, ik ben jaloers :winking-face:

Hier alvast wat gegevens.

Service Handleiding:
https://www.samsung.com/nl/support/model/RS7557BHCSP/EF/#downloads

Eerlijk gezegd kan ik de lengte ook niet vinden, ik ga iemand van Samsung vragen of ze dit voor je kunnen opzoeken :smiling-face:
0 Likes
runlikehell
First Poster
Opties
top thanxs,,ben ook zeer benieuwd naar de k.kast,ik heb hem nog niet in het echt gezien,,maar ik vind hem op de foto al mooi,gelukkig kan ook jij nixs vinden van de lengte,ik had de gebruiksaanwijzijng al gedownload,,staat ook nix in over de lengte van de slang,,ik denk dat je wel eventueel langere slangen kan kopen,,maar der is ook nixs te vinden over de diameter van de slang,,dus ben benieuwd,,alvast bedankt .
0 Likes
Members_Omv4nzq
First Poster
Opties

Gisteren nog contact gehad met Samsung doch ze weten het niet, vragen aan mij om de lengte door te geven zodra de koelkast er is, doch ik zou het inderdaad willen weten voordat de koelkast komt zodat ik hem direct kan aansluiten en niet eerst langs een bouwmarkt moet gaan. Er moet toch iemand weten hoe lang die slang is!!

0 Likes