Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

QuickDrive Wasmachine stuk

(Onderwerp aangemaakt op: 04-01-2024 07:39 PM)
492 Weergaven
HaanZ
Explorer
Opties

Gisteren eindigde een standaard katoen wasje met een hoop lawaai tijdens het centrifugeren. Na afloop van het programma bleek de trommel vol rook te staan ... 

Ik heb de afdekplaat achter de machine verwijderd, daar is niets raars te zien. Ook Smart check geeft aan dat alles OK is, dus vandaag een 'spoelen+centrigureren' programma getest om te zien wat er zou gebeuren. Maar de machine blijkt nu geen water meer naar binnen te pompen, ook niet bij een normaal wasprogramma. Er komt een zoemend geluid uit de machine, maar verder gebeurt er niks. Ik vermoed dus dat er iets is doorgebrand in de pomp oid. 

Dit lijkt me wel iets dat nog te repareren is? De machine (QuickDrive WW90M760NOA) is net 5 jaar oud, dus nog lang niet aan vervanging toe 

 

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
HaanZ
Explorer
Opties

Ik heb niks meer vernomen van de reparatieservice, dus vandaag maar een nieuwe machine besteld van een ander merk zodat we morgen weer kunnen wassen. Toch jammer. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedenavond,

Dit lijkt me een hele frusterende situatie😯 Helaas kunnen we via een forum zo weinig doen.. hier zal een monteur voor moeten komen.

Ik zou even de klantenservice bellen en een monteur inplannen. Dat is de beste stap. Ik hoop dat het goedkomt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
HaanZ
Explorer
Opties

Afspraak ingepland over een week, ik ben benieuwd.. Wel even lastig een week zonder wasmachine voor een gezin met 2 kinderen, gelukkg heb ik nog een moeder die in de buurt woont 😄

Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik wens je veel sterkte hiermee. Ik kan me echt niet voorstellen om zonder wasmachine te moeten zitten. Hopelijk is het snel gemaakt!
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
HaanZ
Explorer
Opties

Bijna twee weken verder en nog steeds zonder wasmachine 😡 

Reparatie kon pas na een week ingepland, dat kan ik begrijpen. Maar een dag vantevoren kreeg ik bericht dat er onderdelen besteld zouden moeten worden en dat de reparatie daarom uitgesteld moest worden. Check dat dan eerder zou ik zeggen.. 

Vandaag was het dan eindelijk zo ver, nu blijkt het probleem te zijn veroorzaakt door de trommel, die hangt niet meer recht en heeft dus tijdens het centrifugeren de rubberen manchet geraakt en doen roken. 

Nu is het dus weer wachten op een nieuwe offerte.. 

Tot nu toe dus nog niet heel tevreden over de reparatieservice. 

Tegelijkertijd lijkt het probleem van het water aan de kraan zelf te liggen, er komt geen water meer uit (en ja er zat een waterstop op, maar ook zonder komt er geen druppel uit). Wel heel vreemd en toevallig zou dat zijn. Dus even voor de zekerheid, zou er bij een kraan als deze wel of geen water uit moeten komen als er geen slang is aangesloten? https://www.coolblue.nl/product/247560/scanpart-slangwartelkraan-zwart.html 

Gelukkig dat mijn moeder in de buurt woont om daar de noodzakelijke was te doen.. 

0 Likes
Sella
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @HaanZ,

 

Dat is inderdaad niet heel handig. Ik zal jouw feedback doorsturen zodat we dit kunnen gebruiken om onze samenwerking met de reparatiepartner te verbeteren. Hopelijk heb je dan snel goed bericht over de onderdelen! Is het inmiddels ook gelukt met de kraan?

 

Groet,

Rosella

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
Oplossing
HaanZ
Explorer
Opties

Ik heb niks meer vernomen van de reparatieservice, dus vandaag maar een nieuwe machine besteld van een ander merk zodat we morgen weer kunnen wassen. Toch jammer. 

0 Likes
Opties

Wij zitten al 3 maanden met een kapotte wasmachine die ermee ophield in de garantieperiode.

Elke week bellen met Samsung maar meer als we zijn ermee bezig is er tot nu toe niet uitgekomen.

3 maanden ellende en er gebeurd gewoon niks .... 

0 Likes
Opties

Verstandig. Wij wachten al 3 maanden. Kan toch niet met een gezin. Garantie Samsung...... een drama!

0 Likes