op 11-04-2020 12:55 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik heb laatst mijn wasmachine binnen gekregen en succesvol weten te koppelen.
de volgende dag wilde het niet meer werken en heb ik de wasmachine opnieuw geprobeerd te koppelen.
Er verscheen een melding dat het toestel al gekoppeld was aan een account. Ik hen de stappen gevolgd om dat ongedaan te maken.
sindsdien lukt het niet om het toestel te registreren.
Hij blijft op 98% hangen en krijg dan de melding dat het toestel niet geregistreerd kan worden.
het netwerk signaal is uitstekend en heb deze voor alle zekerheid ook al reset.
Ik heb tevens een ander mobiel apparaat gebruikt om te proberen of ik hem daar mee kon registreren.
kan iemand mij vertellen hoe ik de wasmachine zelf kan resetten? Ik heb het vermoeden dat het probleem in de wasmachine zit.
mvg,
wesley
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 30-04-2020 11:54 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 01-05-2020 02:19 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Ik heb nu alles in huis uitegeschakeld,en verbinding gemaakt met een 2,4Ghrz mobiele hotspot. Ik kom nu een heel eind,maar bij het invoeren van het Wifi adres kan ik geen gebruiker invoeren, alleen een wachtwoord. Wellicht ligt dit an de Apple App.
Zodra ik op netwerknaam invoeren klik gaat er een zandloper lopen en krijg ik de melding dat de Wasmachine niet compattible is met 5 GHz netwerk... pfff.
Ik heb ook een nieuw samsung accout aangemaakt. Ook daarmee werkt het niet.
op 04-05-2020 12:39 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 04-05-2020 01:09 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Dat was een ander maar als je voor mij (de topic starter) een monteur in kan plannen, graag.
op 04-05-2020 01:32 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 07-05-2020 04:53 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Ik krijg nog de volgende tip door:
Je moet bij die 98% blijven wachten tot er een error komt (belangrijk dat je hierop wacht), dan DIRECT opnieuw koppelen. Meestal doet hij het wel daarna. Kan soms een paar pogingen duren.
Als het na een aantal pogingen nog niet lukt op die manier, dan zal er een monteur moeten komen.
op 12-05-2020 10:04 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Heeft dat hiermee te maken?
Ik begin het ondertussen knap vervelend te vinden.
Ik dacht dat er nu eindelijk een monteur langs kwam om het probleem op te lossen en servilux weet niet wat ik van samsung kan verwachten. Ze weten alleen dat samsung het met mij op gaat lossen.
Heel vervelend dat mij dan niet kan worden verteld “hoe” dat dan opgelost gaat worden. Nu moet ik weer wachten en ik heb geen idee waarop. Echt heel erg frustrerend dan de afspraak is geannuleerd en ik niet weet waarop ik moet wachten.
op 27-07-2020 09:39 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Beste Bruce, en Raptile,
Ik lijk hetzelfde probleem te hebben. Ook gewoon verbonden met 2,4 Ghz netwerk. Hij blijft dus steken om het aanmelden van de wasmachine (98%). In mijn oude woning deed hij het wel direct maar nu helaas niet.
Is er inmiddels een oplossing voor?
Groet,
Jorick
op 28-07-2020 01:53 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi @JorickBeijers Welkom op de Community! Heb je de bovenstaande stappen al doorlopen?
op 28-07-2020 02:09 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Nee, het is nog niet opgelost en ik heb ook sterk het vermoeden dat ze er niet veel haast mee hebben.
ze zeggen dat het in de iOS versie zit van Smartthings.
al met al dus teveel betaald voor deze wasmachine omdat ik geen gebruik kan maken van deze functie terwijl dit juist een reden was om hem aan te schaffen.
ik ben zwaar teleurgesteld.
een softwarematige bug zou mijn inziens niet maanden hoeven duren om op te lossen.