15-03-2021 09:28 AM - bewerkt 15-03-2021 09:50 AM
Nadat onze Samsung koelkast defect was hebben we besloten een nieuwe koelkast te bestellen.
Bij bezorging bleek dat er deuken in de Deur zaten, de bezorgers wisten niet zo goed wat ze hier mee moesten.
De nieuwe koelkast is achtergebleven en de oude koelkast is afgevoerd.
Na contact met support werd er verteld dat de koelkast zonder kosten kon worden omgeruild. Op zich een goede oplossing.
Echter voordat de omruiling plaats kan vinden moet de beschadigde koelkast eerst retour voor beoordeling.
Deze snappen we niet helemaal, sinds dat de schade al werd geconstateerd bij aflevering.
Wij zitten nu inmiddels al 5 dagen zonder koelkast, en na contact met support vanmorgen blijkt dat de retour nog steeds niet is beoordeeld en dat we moeten wachten totdat dit is gedaan voordat de nieuwe koelkast aangemeld kan worden voor verzending.
Dit valt me heel erg tegen van een bedrijf zoals Samsung.
Bij een de concurrent gaat dit allemaal veel sneller, we weten dan ook niet of we in de toekomst voor Samsung zullen kiezen.
op 16-03-2021 12:08 PM
Hi @Members_XOkRcOM,
Welkom op de Community.
Ik begrijp dat je de koelkast via onze webshop hebt besteld? Heb je ook het ordernummer voor mij? Dan kijk ik het graag voor je na 👍