Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Ww90t986ase/s2 Ecobubble: hoe wassen ZONDER wasverzachter instellen?

(Onderwerp aangemaakt op: 03-04-2022 08:44 AM)
2004 Weergaven
Steven2940
First Poster
Opties

Ik wil een (bij voorkeur) een vast programma "programmeren" om microvezeldoeken te wassen ZONDER wasverzachter.

In de handleiding is onder systeemfuncties sprake van het wijzigen van de concentratie wasverzachter die instelbaar is op 1x,2x,3x.

Het is echter niet duidelijk of 1x nu 0 hoeveelheid wasverzachter is of niet.

Ook staat er "de afgegeven hoeveelheid wasverzachter wordt minder naarmate de concentratie hoger wordt"

Vraag 1: Betekend dat dat dat 3x de minimale hoeveelheid wasverzachter is?

Vraag 2: kan ik dan ook een eigen programma programmeren waarin er geen wasverzachter gebruikt wordt?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Steven2940, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Het is helaas niet mogelijk om een wasprogramma te kiezen zonder dat deze gebruik maakt van wasverzachter. Wel kan je de tank leeg laten en in sommige gevallen eruit halen, das wasmachine zal dan wel aangeven dat er geen wasverzachter aanwezig is maar dit kan je als het goed is ook weg klikken.

Stel je de hoeveelheid wasverzachter in op 3x dan zal de wasmachine 3 x de aanbevolen hoeveelheid gebruiken.

Hopende hiermee je vragen te hebben beantwoord, anders hoor ik het natuurlijk graag van je.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
martinch
First Poster
Opties

De concentratie/hoeveelheid wasverzachter in de Samsung WW90T936ASH is in te stellen op niveau 1, 2 en 3. Maar er lijkt geen mogelijkheid om de hoeveelheid wasverzachter op 0 te zetten. 

Nu wil ik kunnen wassen zónder wasverzachter (bijvoorbeeld microvezeldoeken of theedoeken). Hoe moet ik dat instellen? #wasverzachter #quickdrive 

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Steven2940, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Het is helaas niet mogelijk om een wasprogramma te kiezen zonder dat deze gebruik maakt van wasverzachter. Wel kan je de tank leeg laten en in sommige gevallen eruit halen, das wasmachine zal dan wel aangeven dat er geen wasverzachter aanwezig is maar dit kan je als het goed is ook weg klikken.

Stel je de hoeveelheid wasverzachter in op 3x dan zal de wasmachine 3 x de aanbevolen hoeveelheid gebruiken.

Hopende hiermee je vragen te hebben beantwoord, anders hoor ik het natuurlijk graag van je.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
23cat
First Poster
Opties
Owgoededag dat had ik geprobeerd maar dan doet wasmachine niks dus vindt wel minder ik heb werkkleding met veiligheidstrepen die mogen geen wasverzachter
0 Likes