Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung wasmachine gaat niet meer aan na update.

(Onderwerp aangemaakt op: 22-06-2023 11:14 PM)
1591 Weergaven
Boydekort
Journeyman
Opties

Vandaag ontving ik een update voor onze ecobubble( Autodose 5000-serie WW80T534AAW/S2) via SmartThings. Vervolgens heb ik deze uitgevoerd. Tijdens het uitvoeren valt de bubble uit. 

Natuurlijk van de stroom gehaald maar niets

Vervolgens support gebeld. Blijkbaar was ik niet de enige.

Ik moest de ecobubble even een uur van de stroom halen en erna weer insteken dan zou het moeten werken . Een uur later de wasmachine weer ingestoken en hij doet nog niets 

Support teruggebeld(eerste call was niet gelogd) maar ook deze medewerker had het al vaker gehoord vandaag) en daar werd nogmaals aangegeven dat ik hem uur uit moest zetten. En ik moest ook proberen hem op nieuwe via de app toe te voegen. Dat vond ik een beetje een vreemde reactie want hij gaat niet meer aan!

Inmiddels heb ik hem al meer dan 3 uur uit gehad en nog steeds niets.

Advies voor andere voer de update NIET door.

En voor Samsung en nu?

Wasmachine is net een half jaar oud. Ik ben zelf iter en ik vermoed dat de update de firmware heeft stuk gemaakt of zelfs meer. Kan ik zelf nog iets doen ( reset via toetsencombinatie of iets dergelijks of moet een monteur komen met een herstel firmware of iets?)

Ik hoor graag snel iets. Ik bel ook support morgen weer maar echt behulpzaam waren ze vandaag niet.( Meer van met stomheid geslagen dat ze zoveel calls kregen)

Geen case maar wel mijn gegevens door gezet naar Samsung zelf ( dus zal ik wel een  extern bedrijf gebeld hebben) en ik zou dan mogelijk worden gebeld?

Ondertussen hebben wij dus geen wasmachine veroorzaakt door een update ( en met ons ook andere)

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
zilstra1990
Journeyman
Opties

Stroom erop gedaan na 5 minuten sprong hij aan en kreeg ik het welkom geluidje 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

28 Antwoorden
knorretje123
Student
Opties

Hallo,

Ik kreeg een melding van smartthings dat er een update was voor de wasmachine.

Dus ik naar de wasmachine alles wat er gedaan moest worden heb ik gedaan.

Daarna dacht ik in het display dn te zien  staan maar daar ben ik niet zeker van keek er even snel naar, daarna schakelde het diplay uit.

De wasmachine is niet meer aan te zetten

Stroom er af gehaald half uur gewacht helemaal niets meer.

Weet iemand om de machine weer aan te zetten.

Groeten,

Gienus

0 Likes
Mbolk
Apprentice
Opties
Ik heb precies hetzelfde sinds vandaag. Iemand een oplossing?
0 Likes
knorretje123
Student
Opties
Hallo,
Het is voor mij weer opgelost heb de stroom er weer op gezet en na een half uur ongeveer gaf de machine weer een geluidsmelding(als of je hem aan zet) en daarna doet hij het weer.
Dus half uurtje stroom er af dan weer stekker er in en weer afwachten misschien helpt dit bij jou ook.... Succes
Mbolk
Apprentice
Opties
Ik had de stroom er al een poos afgehad maar geen resultaat. Heb nu de stekker er weer uitgehaald en wacht wel even een uurtje. Maar bedankt voor je reactie.
0 Likes
mike9219
First Poster
Opties
Blijkbaar meer mensen last van bij mij precies hetzelfde, ga hem dan zometeen weer op het stroom zetten en maar afwachten.

Groet
0 Likes
Members_fWidYra
Student
Opties

Ik heb ook hetzelfde probleem, wasmachine al 10 minuten uit gehad, nu maar een half uur proberen. Hoop dat de community beheerder dit ook ziet. Lijkt een fout in de update.

0 Likes
Mbolk
Apprentice
Opties
Bedankt voor je tip. De wasmachine ging bij ons ook weer aan na een half uur wachten.
Members_fWidYra
Student
Opties

Bij mij heeft het ook geholpen, half uur uit, stekker er weer in en na een half uur geluidjes. En er draait nu weer een was👌

zilstra1990
Journeyman
Opties

hier het zelfde probleem na update gaat de wasmachine niet meer aan 

0 Likes