Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung wachmachine blijft knipperen maar start het programma niet

(Onderwerp aangemaakt op: 08-02-2022 08:24 PM)
10559 Weergaven
Renedijk
First Poster
Opties

hoi ik heb een Samsung wasmachine , samsung wf70f5e0z4w.

het probleem is dat er geen enkel programma meer start. Na het aanzetten krijgen geen error melding maar blijven de lampjes in het display knipperen en blijft hij vervolgens hangen. Er wordt nog wel water toegevoerd maar hij stopt nog voordat de trommel gaat draaien. Filter is al schoongemaakt.

iemand enig idee?

thx Gr René 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @BertJan88, goedemiddag.

Wanneer de tips uit dit topic niet hebben geholpen dan zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Stuur mij dan een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) met je persoonsgegevens, type- en serienummer van de wasmachine samen met de aankoopdatum. Ik zal deze gegevens dan doorzetten naar het servicecentrum welke vervolgens contact met jou zal opnemen voor het maken van een afspraak.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
16 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Stroom ook even 15min los gekoppeld?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Renedijk, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Staat je wasmachine verder stabiel? Heb je de wasmachine ook al opnieuw gekalibreerd? Kijk hier voor meer informatie: Samsung Wasmachine: Kalibratie | Samsung Nederland

Maakt dit geen verschil dan zal de volgende stap een serviceverzoek worden.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Renedijk
First Poster
Opties

Hey Martin, hey kalibreren lukt ook niet. Als ik bij mij ‘Temp’ en ‘uitgesteld einde’ lang indruk verschijn niet een kalibratie modus maar ik krijg knipperend iets van ‘-AG’ in beeld gevolgd door daarna een ‘0’ en daarna weer de tijd van het programma. Dat blijft doordraaien. Enig idee?

Gr René 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor de terugkoppeling. Wanneer ook de kalibratie niet wil starten zal een reparatieverzoek de volgende stap worden. Kijk hier voor meer informatie: Samsung Reparatie | Samsung Nederland

Ook kan je mij een privé berichtje sturen met je persoonsgegevens samen met het serienummer van je wasmachine, dan kan het serviceverzoek voor je doorzetten.

Groeten,

Martijn

0 Likes
BertJan88
Apprentice
Opties

Rene,

Wat was uiteindelijk de oorzaak van je probleem !

Ik heb een gelijk type wasmachines met dezelfde problemen/storing.

Gr Bert

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @BertJan88, goedemiddag.

Wanneer de tips uit dit topic niet hebben geholpen dan zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Stuur mij dan een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) met je persoonsgegevens, type- en serienummer van de wasmachine samen met de aankoopdatum. Ik zal deze gegevens dan doorzetten naar het servicecentrum welke vervolgens contact met jou zal opnemen voor het maken van een afspraak.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Angelique1969
First Poster
Opties

Heeft iemand hier al een oplossing op gevonden? Wij hebben het zelfde probleem. Lees graag mee.

0 Likes
BertJan88
Apprentice
Opties

Angelique,

Probleem bij mij waren de koolborstels op de motor 

Deze vervangen voor 20 euro en draaien maar !

Gr Bert

Othman-ou2610
First Poster
Opties

Ey , sorry voor te  storen ik heb exact zelfde probleem en kalibreren lukt niet (start wel maar duurt 10sec en n trommel draait niet) en ik heb ook stekker voor 15 min uitgedaan maar helpt ook niet. 

0 Likes