Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Jet 85 multi SN code ontbreekt

(Onderwerp aangemaakt op: 16-02-2024 05:42 PM)
727 Weergaven
aanzijn
Apprentice
Opties

Hi! Ik kan nergens de serial code vinden van mijn Multi Jet 85 stofzuiger. Iemand een idee?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
aanzijn
Apprentice
Opties

Ik heb hem zojuist gevonden op de doos! Haha

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Oplossing
aanzijn
Apprentice
Opties

Ik heb hem zojuist gevonden op de doos! Haha

0 Likes
aanzijn
Apprentice
Opties

Je vindt het serienummer terug op de verpakking of aan de onder-, achter- of binnenkant van je product. Het is een combinatie van 11, 14 of 15 cijfers en hoofdletters welke volgt na de lettercombinatie S/N.

Mijn serial heeft 14 cijfers/letters.. Maar als ik wil doorklikken krijg ik een foutmelding en zeggen ze dat er het verplicht 15 cijfers/letters moet zijn.. 

0 Likes
jos taheij
First Poster
Opties

14 cijfers en kom er niet door heen 😞

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @jos taheij,

Bedankt voor jouwbericht. Probeer je te registreren? Zo ja, kan je mij voorzien van een screenshot van de site met de foutmelding en e.v. foto van de productsticker door middel van een privébericht?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
LBoogie
First Poster
Opties
Hi, hoe kan ik een screenshot doorsturen? Want ik heb hetzelfde probleem. Ik heb vandaag de jet 85 pro gekocht en krijg daar een gratis accu bij. Maar dan moet ik het product eerst registreren en dat gaat dus niet 😞
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @LBoogie,

Ook bedankt voor jouw bericht en ook nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw Jet 85! Wanneer je gebruik maakt van de app zie je als het goed is ook een + icoon links naast het tekstvak voor het toevoegen van bestanden. Wanneer je het via een browser doet zie je boven het tekstvak een foto-icoon hiervoor. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes