Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Eco Bubble 8kg WW80J6400CW/EN trommel draait niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 10-08-2023 02:20 PM)
878 Weergaven
Niels1997
First Poster
Opties

Onze Samsung Eco bubble draait niet meer na < 3jaar... heb zo'n beetje alle stappen al gehad die online te vinden zijn van filters en af/toevoer controleren tot aan opnieuw kalibreren. Helaas lijkt niks te werken, de trommel draait niet tijdens normaal programma maar ook niet met alleen centrifugeren. Ik zal een filmpje toevoegen hopelijk kan iemand daar iets mee. Dit is met het spoelen + centrifugeren programma.

0 Likes
3 Antwoorden
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Niels1997,

Bedankt voor jouw bericht en welkom op de Community!

Draait de trommel ook niet meer na een aantal minuten? Zijn de genoemde onderdelen ook gereinigd? Kan je de trommel wel met de hand draaien?

2. De afvoerslang moet tussen 10 en 15 cm in de afvoer zitten. 

3. De afvoer zelf moet tussen 60 en 90 cm zijn.
Ideaal is 65 cm.

4. Controleer de belading.
Zit er bijvoorbeeld 1 kussen in of is hij juist overbeladen, dan kan het apparaat halverwege stoppen.

5. Controleer of de kraan openstaat en daar genoeg water uitkomt. Dit doe je door de toevoerslang van de kraan te ontkoppelen.
Let op dat de je er wel een emmer of iets dergelijks bij houdt. Komt er niet genoeg water uit de kraan, dan ligt daar het probleem. 

6. Controleer of er water uit de toevoerslang komt.
Dit doe je door de slang aan de kraan te verbinden maar niet aan de wasmachine.
Let op dat je er wel een emmer of iets dergelijks bij houdt. 

7. Voer de kalibratiemodus uit, dit is per model verschillend, geef anders je modelcode door, dan zoek ik het voor je uit hoe dit moet.

Mochten deze tips niet hebben geholpen, zal een monteur naar de machine moeten kijken: https://bit.ly/3eckAdW

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Niels1997
First Poster
Opties
Hi Daphne, alle stappen zijn nagelopen en niks heeft gewerkt. Er is een monteur langs geweest om te kijken die gaf aan dat de reparatie 360 euro gaat kosten terwijl de wasmachine 33 maanden oud is en dus ongeveer nog 225 euro waard (500/60*27) Helaas moeten we nu een nieuwe wasmachine kopen... zonde normaal hebben we altijd alles met Samsung maar dit was wel na een hele korte tijd kapot.

Ook krijgen we van de verkoper(cb) geen coulance regeling of een andere korting en hebben we op hun verzoek wel een monteur laten langs komen om mogelijk in aanmerking te komen hiervoor. Nu moeten we wel die rekening betalen en een nieuwe wasmachine kopen...
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Je mag mij een privé bericht sturen: https://bit.ly/3OuHQES. Daar kan ik je vast iets bieden.

Groetjes,

Daphne

0 Likes