Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Roest op de condensor van een warmtepompdroger na 30 maanden

(Onderwerp aangemaakt op: 31-07-2023 03:01 PM)
392 Weergaven
Members_g2K8nVn
First Poster
Opties

Ha Forumleden

Ik heb een samsung Samsung DV80M6210CW gekocht. Nu heeft deze na 30 maanden roest op de condensor zitten. Dit lijkt mij een productiefout maar samsung wil graag een rekening sturen voor vervanging a 390 euro. Voor een droger met een =adviesprijs van zon 800 euro lijkt me dit toch vreemd.

Hoe zien jullie dat?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_g2K8nVn, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Wij bieden 2 jaar fabrieksgarantie op onze wasdrogers; jouw wasdroger valt helaas buiten deze periode. We kunnen dan alsnog een reparatie uitvoeren, maar hier zitten wel kosten aan verbonden. Bij het berekenen van de reparatiekosten wordt overigens wel rekening gehouden met de leeftijd van je droger. Naast de fabrieksgarantie is er ook een wettelijke garantie en hiervoor kan je in gesprek gaan met de verkoper om te kijken wat de mogelijkheden hierin zijn. 

Kijk hier voor meer informatie over de wettelijke garantie: https://bit.ly/2cewohi

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_g2K8nVn, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Wij bieden 2 jaar fabrieksgarantie op onze wasdrogers; jouw wasdroger valt helaas buiten deze periode. We kunnen dan alsnog een reparatie uitvoeren, maar hier zitten wel kosten aan verbonden. Bij het berekenen van de reparatiekosten wordt overigens wel rekening gehouden met de leeftijd van je droger. Naast de fabrieksgarantie is er ook een wettelijke garantie en hiervoor kan je in gesprek gaan met de verkoper om te kijken wat de mogelijkheden hierin zijn. 

Kijk hier voor meer informatie over de wettelijke garantie: https://bit.ly/2cewohi

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
KToll
First Poster
Opties

Hoi! Ben benieuwd of je nog wat hebt gehoord dan het standaard antwoord hieronder...? Bij ons roest nu na 45 maanden de behuizing door waardoor lekkage is ontstaan bij een vergelijkbare wasdroger.

Dry Boy 28
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem :  28 maand oud ,  wel intensief gebruikt maar roest nu in de randen .  Ik heb het idee dat het begon nadat ik na een anderhalf jaar de machine een vaste afvoer gaf .  De was bleef m.i. wat klammer ,  en vocht bleef onder in de warmtewisselaar staan . Jammer dat hij er niet uit te halen is om beter te reinigen .  Maar goed ,  hij doet het nog maar het geeft geen gevoel dat deze machines op duurzaamheid en betrouwbaarheid zijn gemaakt .  

0 Likes