Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Robot stofzuiger Jetbot+ - Plattegronden beheer in Smart Things

(Onderwerp aangemaakt op: 12-03-2022 12:53 PM)
611 Weergaven
willempie_54
Student
Opties

Ik zoek de mogelijkheid om een tweede plattegrond (b.v. van de verdieping) te maken zodat ik de robotstofzuiger ook boven kan gebruiken. Als ik de robot boven plaats gaat hij wel reinigen, maar de plattegrond die hij dan maakt wordt niet opgeslagen. Iemand een idee hoe dat werkt? Of is het (nog) niet mogelijk?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
willempie_54
Student
Opties

Hoi Dick, bedankt voor je reactie. Het lijkt erop dat een extra map niet mogelijk is. Je kunt alleen de bestaande plattegrond vervangen door een nieuwe, maar dan ben je de oude kwijt..... Dat is wel een echt minpunt, de andere grote merken kunnen dat wel! Dus, Samsung, aan de slag met die software.  willempie_54_0-1647251832163.pngwillempie_54_1-1647251832164.png

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Oplossing
willempie_54
Student
Opties

Hoi Dick, bedankt voor je reactie. Het lijkt erop dat een extra map niet mogelijk is. Je kunt alleen de bestaande plattegrond vervangen door een nieuwe, maar dan ben je de oude kwijt..... Dat is wel een echt minpunt, de andere grote merken kunnen dat wel! Dus, Samsung, aan de slag met die software.  willempie_54_0-1647251832163.pngwillempie_54_1-1647251832164.png

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @willempie_54 ,

Bedankt voor je feedback! Wel balen!
Als je de Members app gebruikt, zou je het daar kunnen doorgeven.

Ondanks deze tegenslag toch een fijne dag toegewenst 😉!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes