op 12-03-2022 12:53 PM
Ik zoek de mogelijkheid om een tweede plattegrond (b.v. van de verdieping) te maken zodat ik de robotstofzuiger ook boven kan gebruiken. Als ik de robot boven plaats gaat hij wel reinigen, maar de plattegrond die hij dan maakt wordt niet opgeslagen. Iemand een idee hoe dat werkt? Of is het (nog) niet mogelijk?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 14-03-2022 10:58 AM
Hoi Dick, bedankt voor je reactie. Het lijkt erop dat een extra map niet mogelijk is. Je kunt alleen de bestaande plattegrond vervangen door een nieuwe, maar dan ben je de oude kwijt..... Dat is wel een echt minpunt, de andere grote merken kunnen dat wel! Dus, Samsung, aan de slag met die software.
op 13-03-2022 02:00 PM
Goedemiddag @willempie_54 ,
Heb je hier iets aan? Zie Manage maps:
https://www.samsung.com/latin_en/support/home-appliances/how-can-i-use-my-jet-bot-with-smartthings/
op 14-03-2022 10:58 AM
Hoi Dick, bedankt voor je reactie. Het lijkt erop dat een extra map niet mogelijk is. Je kunt alleen de bestaande plattegrond vervangen door een nieuwe, maar dan ben je de oude kwijt..... Dat is wel een echt minpunt, de andere grote merken kunnen dat wel! Dus, Samsung, aan de slag met die software.
op 14-03-2022 11:08 AM
Hoi @willempie_54 ,
Bedankt voor je feedback! Wel balen!
Als je de Members app gebruikt, zou je het daar kunnen doorgeven.
Ondanks deze tegenslag toch een fijne dag toegewenst 😉!