Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Registratie stofzuiger Jet 75 Pro - gratis batterij

(Onderwerp aangemaakt op: 17-02-2023 08:28 AM)
1190 Weergaven
OlafPol91
First Poster
Opties

Geachte heer/mevrouw,

Graag wil ik gebruik maken van de registratie om zo een gratis batterij te ontvangen. Afgelopen maand heb ik de Samsung 75 Jet Pro (Silver) aangeschaft. Ik krijg constant een mail dat de streepjescode of productsticker op de verpakking ontbreekt. Waar zijn jullie uiteindelijk naar op zoek?

Naar mijn idee is de verpakking tijdens transport beschadigd geraakt en zien jullie niet de volledige streepjescode of productsticker, waardoor het niet akkoord wordt bevonden?

Het gaat om registratienummer NLD9474757GGMXJ.

Ik hoor graag.

Hartelijk dank alvast!

Met vriendelijke groet,
Olaf Pol

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @OlafPol91, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat je aanvraag vooralsnog is afgekeurd. De foto van de productsticker is niet de juiste, op de productsticker staan namelijk ook een serienummer vermeld. Wanneer de aanvraag afgewezen is krijg je van ons ook bericht via de e-mail, in deze e-mail staat dan ook een link om de aanvraag te corrigeren.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
MisterBrainy
Pioneer
Opties

Het kan zijn dat de streepjescode of productsticker op de verpakking beschadigd is geraakt tijdens het transport. In dat geval kunt u contact opnemen met de klantenservice van Samsung om uw situatie uit te leggen en te vragen wat de beste manier is om alsnog de gratis batterij te ontvangen. U kunt hen bereiken via de Samsung website of via de Samsung Members app. Zorg er in ieder geval voor dat u alle informatie over uw aankoop bij de hand heeft wanneer u contact opneemt, zoals de aankoopdatum, het modelnummer en eventuele factuurgegevens.

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @OlafPol91, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat je aanvraag vooralsnog is afgekeurd. De foto van de productsticker is niet de juiste, op de productsticker staan namelijk ook een serienummer vermeld. Wanneer de aanvraag afgewezen is krijg je van ons ook bericht via de e-mail, in deze e-mail staat dan ook een link om de aanvraag te corrigeren.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes